Sova på Red Bull och vodka...
Cattis: hur somnade man nu på red bull och vodka?.. har varit vaken hela natten nu.. ska ta mig en pilsner nu och gå och lägga och sova några timmar inför midsommardagens övningar

hehe, ja kanske skulle man ha lärt sig det. Här är en till som varit vaken, hela natten.
Hoppas du sover gott nu i alla fall Fredrik.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

När jag och gubben delar en flaska vin, dricker jag ett halvt glas och han resten. Det är jag som somnar i soffan. Jag blir så sömnig av vin. Egentligen borde jag gå upp och ta en skvätt när jag ligger sömnlös på nätterna.
tja.. lite har jag sovit men inte mycket.. för mycket fest vart det nog igår..
Frågan är om man inte sover bättre utan spriten…..
nallebjörn.. jo det gör man säkert
#5 är inte själv mkt för sprit. Drack nog för typ tre år sen eller så. Och innan dess två år sen. Jag är kulig utan 
jo jo-- men det blir tråkigt när alla andra dricker..
men Red bull ÄR ju uppiggande… varför dricker men det om manvillg å och lägga sig???
Jag känner en del som nattarbetar som just "lever" på Red Bull mm just för att hålla sig allerta hela natten…
#7 nä då går man hem när de andra bli jobbiga och gnälliga. Sen är man pigg och glad när de andra är desto gnälligare dagen efter.
#6 Det beror på om man kan bjuda på sig själv när man är nykter… själv så tror folk oftare att jag har druckit när jag är spik nykter! Jag blir bara tråkig när jag druckit… Men det beror väl på vad man har upplevt och vad man har för syn på alkohol.
Flera tror att jag är nykterist, men det är jag ine… men jag fattar itne vitsen med att supa sig full så man inte vet vad man gör. Dricka gör jag om det erbjuds något som jag tycker är gott… men eftersom jag inte gillar öl och så där med vin så blir det oftast jag som kör… Men cider gillar jag… och vissa drinkar. Jägermeister tar jag gärna som hostmedicin…

Problemet är, när 17 skall man hinna dricka? Jag måste oftast köra bil på morgonen, så det oftast lättare att låta bli.
mmm Jag håller med Annette… När ska man hinna? Ibland har jag till och med att planera att DEN dagen ska jag dricka för att jag är ledig även dagen efter osv… men jag hinner inte dricka om man har gäster som ska passa upp osv.

#12. Så får jag också göra. Men på vintern funkar det inte, då måste jag ju till stallet på morgonen och jag har 8 km dit. I kväll kan det kanske bli lite vin, men då är jag väl så trevlig att jag somnar.
Jag är nog lik dig Annette… Jag somnar eller blir allmänt dålig… det är få av mina kompisar som sett mig full… Det ha nog bara hänt en eller två gånger. Och då har jag varit törstig…

Visst kan man somna efter nga Red Bull vodka, men det går ännu lättare efter en halv flaska Besk 
Har nog druckit för mkt Red Bull, har inte ngn nämvärt uppiggande efftekt på mig längre, iaf inte när jag ska plugga.

Jag kan nog somna på vad som helst om jag känner för det *S*
Ja jag är ju alltid den som åker på att köra när det är midsommar och kan ju säga att jag tycker inte det är så kul när en del får för mycket i sig därför vi inte ska fira med så många ..
Men det som är bra att jag kör hem när jag vill och åker inte gubben med då så får han väl gå
.
Jag dricker ju gärna en cider eller fler, kan mycket väl ta mig någon jäger eller tom flera *S* och en god *grogg* är inte fel i värmen heller , fast det blir aldrig för mycket om man ska köra dan efter man får ju tänka efter före eller vad det heter *S*