God Morgon, Midsmmarafton
God Morgon! Konstigt, när man får sova på morgonen vaknar man ändå och är pigg. När man måste gå upp är man som en zombie.
I Väring är det mulet och blåser. Det blir nog ren, välbehövligt.
Ha en bra dag, allihop. Ta det lugnt med Red Bullen
.
jo då´re.. mer bull red.. eller vad det nu heter…
en helt vanlig dag för mej….. alla dagar ser likadana ut =(

#2. Anna, hur har det gått med Gino?
Hur långt är det kvar innan din bebis är beräknad? Det kan vara jobbigt att vänta när man inte mår bra och värmen gör väl sitt.
Hoppas du får en trevlig midsommar!
I Göteborgstrakten börjar det klarna och solen har börjat titta fram! 
#3 tog hem Gino igår. Han har varit på djursjukhuset. Vet inte riktigt vad som var fel. Kan ha blivit förgiftad. Letar fortfarande efter tumörer i buken på honom. Får reda på mer om 10 dar men som det ser ut nu blev han nog gräsförgiftad. Går i en hage med enbart lite gräs nu. När det är slut blir det hö. Han har hjälp av två andra att beta ner det lilla där är så går det fortare. Se om han blir bättre. Han var iaf piggare igår.
Bebisen ska inte komma förräns om nästan exakt två månader. Jättejobbigt när det är varmt. Vi får väl se om den "ramlar" ut efter premieringen den 25 juli 
#4 Får nog ändra mig till växlande molninghet för nu är det jämngrått igen… 

God middag!
Soligt i Trelleborg, men blåser så ngn värme är det inte.

Morrn morrn soligt men blåst här i Halmstadstrakterna får väl hoppas det håller sig så i allafall..
Idag fick vi en skön sovmorron hela familjen underbart..

God morgon, är på bra humör efter att få sova lite efter en natts vak. Glad midsommar allihopa
morrn morrn
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God morgon! Vi sover på 5-stjärnigt hotell för tillfället och gick ner och käkade enorm frukostbuffé vid 10, och sen gick vi och la oss igen till 13-tiden. :) Grymt skönt! Nu ska vi stå 4 timmar i vårt tält, sen ska jag lyssna på Sondre Lerche på scenen här intill. Imorgon är det parad!

Jag vill önska er alla en glad midsommar, och inte för mycket red bull. Maria.
Trevlig midsommar allesammans! Själv jobbar jag… Inte just nu iofs