God morgon 27/1
God morgon.
Skall gå och lägga mig nu efter en lång arbetsnatt. Vår maskin som spottar ut garderobsbrickor började krångla under kvällen, kön blev lång och gästerna i den gnälliga. Känns som jag spenderat halva natten med att be om ursäkt. Underbart att komma hem till en vovve som viftar på svansen och är superlycklig över att man bara existerar.
Ha en trevlig dag!

morrn morrn
Precis hemkommen från stallet. Har släppt ut hästarna och gjort all mockning. Så skönt att göra de när man ändå är i stallet på morgonen. Rosa var väldigt trött och seg idag och ville knappt gå ut. Hon brukar springa ut annars.
Idag blir de lugn dag. Ska i för sig tömköra Rosa och Zettan en sväng men så mkt mer fart blir de inte. Har lite ¨småpill som måste göras idag.
Svinhalt är de ute desutom. Höll på att stå på huvudet när ja skulle gå över gårdsplanen
ha en bra dag alla
God förmiddag!
Här har det snöat en hel del i natt och nu ligger det ca. 5 cm vitt på backen, mysgt. Tempen ligger bara på 0:an så vi får väl se om det ligger kvar en stund.
Grabbarna var spralliga idag när dom kom ut och fick se snön, härligt att se dom bralla runt. Ska snart ut och mocka men innan dess måste jag få i mig min förmiddagsdos kaffe ;-))
He en bra dag!
Amor vincit omnia 
Godmorgon,
Ska kolla hur mycket det blåser idag, det får avgöra om jag ska till stallet eller inte.
Ikväll får vi besök som tillsammans med oss ska titta på den snuskigt bra serien OZ.

Morrn snart på väg till stallet idag ska det bli mer än en prommis som det vart igår halt och mörkt var det då. Vädret här är sol men dryga 0:an mysigt då är det inte lika lerigt i hagen.
Ha en bra dag allihop.

God förmiddag får jag väl säga.
Här är det ett kanonväder för omväxlingsskull, ca 5 cm snö och solsken, jättehärligt. Idag så tyckte hästarna det var jättekul att bralla runt när jag kom upp till dem, värsta svansföringen och luftiga benlyft, att se stora tjocka Cloetta bralla runt var rätt roligt. Tyvärr så är det rätt halt, annars hade jag kunnat tänka mig att ha tagit ut Parrinda på en liten körtur, men det får vänta, typiskt nu när det är fint väder.
Ha en bra dag

God middag!
Strålande solsken här idag. Det är bara så typiskt att jag skall jobba
. När jag slutar är det redan mörkt, sånt är livet. Jag får väl pyssla med hästarna inomhus i kväll istället. Mockningen och allt det obligatoriska är färdigt.
Ha en bra dag. Njut av vädret, ni lyckliga som kan ;)
God kväll
I dag har hästarna fått sina vaccinationssprutor. Jag är så otroligt tacksam för vår veterinär som egentligen har flyttat men passar på att fixa vaccinationer och liknande åt oss när hon är här uppe och hälsar på. Vilken underbar människa 
Vår ena katt har skadat en klo och det har blödit ganska mycket. Det ser fint ut och har slutat blöda nu så jag hoppas det inte blir mer än så.
Ha en fortsatt trevlig kväll!