Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 870 ggr
anakin
0

Glad Midsommar

Hej alla.

Klockan är snart 04:00 och jag kliver snart (06:30) av mitt nattskift

på Ericsson i Kista, för 7 dagar ledigt.

Vi håller på för fullt med inkörning av Järvafaks så det passar perfekt med extra ledigt.Midsommar firar vi hemma på gården,(Jag bor på landet fast mitt i staden=)

Jag vill önska er alla en Glad Midsommar, Förresten,Vore det inte en kul ide att plocka kamerorna och fota lite midsommar-pållar som vi sedan kan visa här?

Jag ska försöka,det lovar jag=) 

/Anki

Annette
0

Låter som en bra idé med foton.

VeronicaP
0

Glad Midsommar

FredrikN
0

Missa inte fotbollen på lördag

Milla
0

trevlig midsommar på er också

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Lauth
0

Trevlig midsommar till alla

Daladis
0

Trevlig midsommar till Er alla!

carina-w
0

Jag önskar också alla en skööön o trevlig midsommar.

hippoteket
0

Glad midsommar tillönskas från Hippoteket också! :D

Ska försöka få med mig kameran ut, verkar som att vi får okej väder här i alla fall…. Sol och svalt…

Charlotte-J
0

Glad Midsommar allihop!!

Vi firar Midsommar hemma på gården med lite grillning i trädgården. Äldsta dottern ska rida över sin Fullblodsarab från sin pappa på morgonkvisten, en nätt liten tripp på ca: 3 mil. Hästen ska tillbringa helgen här, Malin vill rida här i grannskapet då vi har jättefina ridvägar här. Jag kommer att ha hjärtat i halsgropen innan hon kommit fram hit imorgon.

Amor vincit omnia Kyss

Linn_Doris
0

Glad midsommar!!!

kacka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

TREVLIG MIDSOMMAR önskar Stuteri Kacka!

Hm… i Göteborg har se spöregnat från och till under eftermiddagen… Hur kul är det om det är likadant väder imorgon???

Yvonne N.
0

Trevlig midsommar alla!

#3 Ingen risk att vi missar fotbollen.

Anna Johansson
0

Glad Midsommar hela gänget!!

VeronicaP
0

Här missas ingen fotboll heller

RebeckaKihlberg
0

Glad midsommar!! Flört

kacka
0

Jag hoppas att jag slipper fotboll

Cattis
0

Trevlig o glad midsommar! Och nej, inte en chans att fotbollen missas. "vi är laddade…" Cool

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

kacka
0

Är det bara jag som tycker att det finns viktigare och intressantare saker att göra än att titta på fotboll???

alvasens
0

Trevlig helg på er alla, ingen nämd och ingen glömd.

Cattis
0

#18 viktigare o intressantare, ja det beror ju på om man är intresserad av fotboll eller ej. Med tanke på att det bara är VM vart fjärde år, så känns det som om det mesta som möjligen går att skjuta upp kan vänta sådana dagar.

/Cattis

Ann-Christine
0

GLAD MIDSOMMAR Glad

#18 Nej du är inte ensam om att vara anti fotboll, jag kommer inte att se matchen…fotboll är så tråkigt Cool

Annette
0

Jag ser heller inte på fotbollen, jag lyssnar bara lite med ett halvt öra. Jag hoppas på höväder, vill ha in det så jag kan åka till utställningen på Rockelstad och titta. Det blir ingen lugn och ro förrän höt är bärgat.

Hanna-D
0

GLAD MIDSOMMAR

Är inte heller speciellt intresserad av fotboll, jag följer hellre handboll och ishockey.

Ann-Christine
0

#22 Jag förstår precis hur du känner.

Idag har vi pratat med en "storbalsrullar"-farbror. Han är inbokad första veckan i juli och det ska bli så skönt att slippa våndas över att våran egen minirullare ska haverera (vilket den gjort de sista två åren).
Endast en mindre mängd ska pressas av minirullaren Cool

[Anna-N]
0

** Glad Midsommar**

#18. Här är en till som är absolut STORhatare av fotboll. Finns det nått tråkigare?!. Ishockey är det iaf lite action i men fotboll oj, oj vad segdraget….Skrikandes.

Annette
0

#24. Vi kör forfarande med vanligt hö, så det är alltid oroligt. Förra året var vi inne på att rulla, men pappa har inte pratat om det i år, så vi kör som vanligt.

Pernilla Lindström
0

Skrattande Glad Midsommar Skrattande

Önskar vi alla på

Stuteri Lindebys  Räcka ut tungan

Charlotte-Aveback
0

En riktigt trevlig midsommar önskar vi hela Shetlands-Sverige! Skrattande

SannaHolmgren
0

Jag gillar inte heller boll…

kacka
0

Växlande molninghet men upphåll i Hällingsjö… Ser det likadant ut i resten av landet? Nyss sken solen men nu är det jämngrått igen…

nallebjörn
0

#3 fotboll?! nä fy 17 roligare kan man ju ha.

Johanna-Granberg
0

Trevlig midsommar!!

PP
0

Trevlig midsommar önskar Stall Gränje Er alla med denna bild på Gränje Valkyria!

kacka
0

#33 Vilken hääääärlig bild!!!

Annette
0

#33. Instämmer, jättefin bild.

här kommer en 3 år gammal bild på vårt första shettisföl. Tänk att barnen var så små då….

Minsanne
0

Hej alla glada. Här kommer en midsommarhälsning från oss på Stuteri Jäboruder. Glöm nu inte att plocka 9 sorters blommor och hoppa över 9 gärdsgårdar i natt. Skrattande

/Anne

Annette
0

#36. Det var sommar det! De syns ju knappt i allt gräs.

Anette
0

Cool

GLAD MIDSOMMAR!!

önskar

GILJANS STUTERI

RebeckaSvensson
0

Glad Midsommar!

#18 Håller med dig, finns så mkt roligare saker att göra än titta på fotboll. Om inte annat så kan man sova.

VeronicaP
0

Amen Rebecka inte sova nu igen ;-)

Tigrou
0

GLAD Glad MIDSOMMAR!!

Ta't lugnt med snappsarna Skrattande

RebeckaSvensson
0

#40 Låter nästan som om jag sover mkt… Att de sänder fotboll på tv är det bästa sömnmedlet ;-)

dajmie
0

Fotboll är nog det trågigaste som finns, man kan ju ta en kall öl och gå ut och festa loss lite istället, det föredrar jag i varje fall, midsommar firas ju bara en gång om året då ska man ha kul. Maria.

ErikaPihlajamaa
0

Glad Midsommar, till er alla :)

önskar Fantas stuteri, från Finland

ingrid
0

Glad midsommar

Cattis
0

Anne, jag hittade inte 9 olika blommor och även jag hittat 9 gärdsgårdar att hoppa över så hade det bara slutat med brutna ben eller raserade gärdsgårdar.  Så det var lika bra. :-)
Men jag hoppas Ben fotograferade dina skutt! Cool

/Cattis

kacka
0

Är det inte 7 sorters blommor man ska plocka???

kacka
0

inte många vakna kl 06 på midsommardagens morgon… undrar vad det kan bero på…

thira
0

Jodå, är visst vaken! Fick ju föl igår natt, så midsommarafton blev ganska lugn, kolla så mor o barn mådde bra tog ju mesta tiden i anspråk. Och så var man uttröttad efter några vaknätter, så det blev tidig kväll igår….

Milla
0

#49 amen berätta mer då. vad blev det för något?

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Hanna-D
0

#49 Grattis! Berätta mer.