God Morgon, Midsommardagen
Hoppas ni hade en trevlig midsommar och mår bra idag.
Här var det lugnt. Vi åt lite gott och slappade mest. (Jag skyller på att jag behöver samla krafter till arbete och höskörd.) Vi pysslade lite med våra djur och åkte till Skövde och skötte om två katter åt en bortrest systerson.
Idag ser vädret riktigt bra ut. Ungarna fick inte bada igår, så nu har de abstinens.
Ha en bra dag, allihopa.
God morgon. säkerligen inte många uppe… Min son och jag satt hemma själva. Käkade gott och såg på tv. Väldans skönt. La oss tidigt men kunde sova en halvtimme extra ändå. Har haft simskola hela veckan och gått upp tidigt. Idag är han ledig från det. Ska åka en sväng timm malmö idag och träffa min syster. Gå i folkets park och åka karuseller. Ja inte jag men sonen.

Här är det också simskola, men farmor och mormor får skjutsa. Jag fick jobba även förra veckan fast jag inte räknat med det. På måndag börjar mitt "sommarjobb" 11 veckor.
#2 jag skulle gärna jobba. Varit hemma sen i februari nu och det är tjatigt.. =(

Gomorron!! Har precis avnjutit en kopp kaffe på altanen. Strålande vackert väder och lite lagom vind. Barn, hundar och hästar mår prima, mamman och pappan med. Blev bara en iskall cider igår, men desto mer god mat i glada vänners lag.
Idag blir det nog att åka och bada med grabbarna.

#3. Du får ju snart annat att göra. Förstår att det blir jobbigt att gå hemma långt innan. När jag väntade Cecilia var jag hemma några månader före p g a foglossningar, men jag tyckte det var skönt för jag klarade inte av mitt arbete just då.
#5 tja jag klarar inte mitt arbete heller och skulle jag fortsatt jobba hade jag inte varit gravid nu. Så visst måste jag vara hemma. Jo visst blir det mer att göra. Vore ju konstigt annars tycker jag… Men jag hoppas att denna bebben sover bättre än förra som aldrig sov. Inte en hel natt på 3,5 år!

Blir det långsamt att inte kunna göra det du är van vid finns det en stillsam hobby du skulle kunna prova. Broderi. Det är faktiskt roligare än det låter. Du skulle ju t ex kunna sy en födelsetavla till bebisen. Kanske inte så stor som den på bilden, den var det mycket jobb med. Men det finns väldigt fina som inte är så svåra.

morrn morrn eller middag kanske
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Morrn morrn eller som Millan säger Middag..

Morrn, en aning sent…
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

#7 o #8 Så fina!
God morgon! Seg dag idag… Kom hem 5 i morse och gick ut och pratade med fölen när jag kom hem, var pigg då men det är jag inte nu, av ngn konstig anledning. Trevligt var det igår iaf! Ska iväg och fortsätta plocka sönder motorn på den ena traktorn som jag började med tidigare i veckan.
God Eftermiddag!
Har jobbat halva mitt pass och är nu hemma på några timmars rast innan jag ska iväg igen. God fortsättning på midsommarhelgen, allihopa! 
#7 jag broderade när jag väntade min son. Nu har jag inte ro att sitta och göra det tyvärr. Men fint blir det