Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 480 ggr
Milla
0

gonatt

oj vad klockan går, det är dags för skånska Milla att krypa ner i säng, så jag säger gonatt till er andra som sitter här uppe. Hehe eller ska kanske säga GÅ OCH LÄGG ER!!!Cool

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Cattis
0

Inte ska du väl ge upp redan!? Natten är ung! :-P

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Milla
0

herre gud kl är ju över 1 och jag är aldrig vaken sååååå här längeFundersam

Cattis
0

Aldrig o aldrig, det är du ju ibland visst det… Räcka ut tungan

/Cattis

Milla
0

mmm flåt då jag ljög en liten vända därGenerad

Cattis
0

Det gör inget. Men gå o snutta kudde du, det ska faktiskt jag också göra snart.

/Cattis

VeronicaP
0

Natti natti millan ;-=

Cattis
0

natti natti… nu ger jag mig väl då… Oskyldig

/Cattis

nallebjörn
0

vad är meningen med att vara uppe hela natten? själv somnade jag väl vid 22.30 Såå skönt. Och så kommer an upp på morgonen också

kacka
0

Jag hoppar hellre upp 04:30 än är uppe till 23:30 men det är ju bara för att jag är morgonmänniska…

thira
0

Samma här, är morgonmänniska, men det är visst inte så vanligt….

Hade fotbollen gått bättre igår hade man väl suttit uppe lite längre och firat, men nu kändes det som lika bra att gå till kojs….

VeronicaP
0

Vad är det för menining att gå upp så tidigt på morgonen Anna Flört

Alla kan väl inte vara morgon människor heller är väl tur att det finna vissa av oss som är natt människor och varför lägga sig när man ändå inte kan somna.

nallebjörn
0

#11 man fårmkt gjort om man går upp tidigt…. hur kul är det att städa och pyssla på natten när det är mörkt?

VeronicaP
0

tycker jag är jättebra att göra sådana saker för då slipper man springa efter ett barn som sticker eller som river ner tvätten man sorterat osv osv man får ju jobba helt utan störande element *ler* finns väl lampor , jag har inte släkt i huset på natten det är bara i sovrummen i så fall man inte kan ta ju.

Cattis
0

#8 Meningen är att jag gör mkt då som du gör på dagen. När mina barn sover kan jag göra saker ifred. Vid 9 är de uppe o studsar igen o då kan jag inte göra allt i fred. Alla har vi olika rutiner. Jag klarar mig dessutom på ganska få timmars sömn, tycker det är skönt att vara uppe sent.

Nu är det ju inte alltid så sent som igår, men jag hade massor att göra och då passade jag på när allt flöt som det skulle.

/Cattis

Annette
0

När barnen var små tyckte jag också det var enklast att göra saker medan de sov. Cecilia var sådan att hon kunde ligga i vagnen och sova 5 timmar mitt på dagen. Men Mikael sov bara om jag var ute och gick med honom i vagnen och då fick man inte mycket annat gjort. Så då fick det bli sena kvällar, eftersom han gärna sov länge på morgonen.

Numera verkar det bli både sena kvällar och tidiga mornar för mig. Vad nu det kan bero på.Flört