God morgon 29/1
morsning korsning
Här är det 6 plusgrader och uppehåll nu i allafall. Det är lite is kvar på våran gata då vi inte har någon som plogar här uppe. Men vi är vana att klara oss. Fast ibland önskade ja att man bodde på landet och kunde ta sin traktor och ploga bort allt själv. men men nu bor ja mitt i ett vila område.
I eftermiddag blir det barnvakt till Elias några timmar. Sen stallet. Idag ska nog Zettans ridas om ja inte fattade fel. Men de märker vi
ha en bra dag alla
God morgon!
Vaknade med huvudgräl men dom slutar väl bråka snart efter lite tabletter. Får se vilket väder det blir idag. Min dotter ville ta en promenad med hästarna och lite fika, hoppas det blir fint väder.
Ha de!
God morgon!
Sitter och väntar på att mitt försäkringsombud ska komma då vi ska kolla över mina försäkringar samt försäkra in valparna. Lättare över en fika när hon kan förklara ordentligt vad som gäller så slipper man läsa sig till det, jag kan ha lite svårt för att läsa mig till saker ibland. Och i synnerhet försäkringsvillkor, det är alltid nåt man missar känns det som 
Sen tänkte jag ägna dagen åt att smörja mina lädergrejer, det är nog dags för det nu igen, hm.
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia 

God morgon här är det några plusgrader och ännu regnar det inte i allfall. Idag fyller Albin 5 år så det är till att ha kalas ikväll för han :-)

God morgon, sov riktigt ruttet inatt så jag känner mig som en leverande zombie idag, och dagen på jobbet kan bli intessant då en leverantör ligger lite risigt till.
igår var jag duktig och började att måla om lilla toan, fick ett infall i helgen då jag är sjuukt less på den hemska gula svampmålade färgen!!
ha en bra dag!

Go förmiddag härär man seg som sjutton . Inge sova i natt pga tre ungar me influensa diabetikern har inte kunnat äta pga halsont och vrålhögfeber de nadr kan inte andas av tjocka halsar och igentäppta näsor + kladdiga ögon. Men men blir väl bättre så småningom. Nu är det tjafs för att jag ska flytta hästen suck . Men de sa ju att de inte kunde ha stallet kvar o s v och jag letade ett nytt trevligt stall. Men men det blir bra me det med så småningom.
Viktigast är att Puzz mår bra och trivs och att jag kan ta mig dit utan en massa tjafs och strul.
Hoppas alla andra har en bra dag i detta sk vinter väder.
God eftermiddag
Nu har hovslagaren varit här och verkat/skott alla. Det fanns inte mycket att ta på våra ponnyer, det nyaste stoet behövde korrigeras lite, hovarna var 8 mm längre på insidan!
Jobbade kväll i går och gissa om det var segt att komma ur sängen i morse, nu är ordningen återställd till nattskift
Blir hämtpizza till middag 
Ha en fortsatt trevlig dag.