Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 504 ggr
Annette
0

God Morgon 25 juni.

Sista lediga dagen på hela sommaren, känns det som. Inte riktigt, de flesta helger är ju lediga.

Vad skall man göra idag? Skall man vara ordentlig och baka bullar eller skall man göra något roligare? Jag har inte bestämt mig än, det lutar åt det senare.

Ha en bra dag!

VeronicaP
0

Morrn morrn och ha en bra dag , själv är man lite förkyld så jag ska ta det lungt idag känns det som.

RebeckaKihlberg
0

God morgon.

Idag bär det av till Tomelilla ponnytravbana för min del, sen middag med hela familjen + barn och allt va de nu är.

VeronicaP
0

Lycka till med Baron idag Rebecka, själv blir det inget för oss då Amanda är sjuk.

Fast det var ju inte lätt att hitta någon att ringa då vi inte har fått någon information över huvudtaget , varken när de börjar , banan öppen eller vem man ska ringa, tur att jag kunde ringa Micke Thall Farmens ponnystuteri så han skulle stryka oss som tur är .

RebeckaKihlberg
0

Tack!

Usch va tråkigt för henne, Barre & My skulle väl gått samma lopp?!

Jaja..det kommer ju fler tillfällen.

Ni får krya på er uppe i Halland

//Rebecka

nallebjörn
0

Annette… åk och bada vet ja Flört

VeronicaP
0

Yapp Lilla My och han skulle gått i samma , men nu slipper ni henne ju Flört

RebeckaKihlberg
0

Hon har väl varit "vass" den senaste tiden?! Tycker det är många som har satt nya rekord…så det kan nog bli lite tufft.

Barre har väl gått sådär får jag säga, han var lite små krånglig i munnen, men nu är han raspad så vi får väl se hur de går.

VeronicaP
0

Jo hon har gått jättebra , satte nytt rekord i onsdags på 2.43,0 så lite synd var det , men jag tycker att mår inte dottern bra så ska man inte tävla så viktigt är det inte , hälsan går före..

RebeckaKihlberg
0

Precis…Tomelilla ligger ju lite bit iväg också + att det ju finns en hel del tävlingar kvar

VeronicaP
0

Sant Sant  , men lycka till idag och hoppas att vädret håller sig från regn och att det går bra för er..

Tänkte jag skulle kolla både Dee- och Mys tänder med även någon av de andra också.

RebeckaSvensson
0

God förmiddag!

Annette
0

#5. Då behöver jag bara hoppa i poolen på baksidan. Men jag är inte så förtjust i att bada.

Milla
0

eeeee godmiddag, se som det blir när jag är uppe hela nattenOskyldig

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Tigrou
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nä, nu går jag till sängs min son vaknar redan vid 5,30 varje morgon och vid 6 tiden ska hästarna som står inne på nätterna ut så, God natt alla shettistokar sitt inte uppe för länge.

RebeckaSvensson
0

God natt!

Annette
0

Jag borde också krypa i säng, men det är svårt att slita sig härifrån. Det är så lugnt och tyst när resten av familjen sover.

Milla
0

ååå sicken solstråle

kacka
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Själv har jag varit på Väderön och tagit mer än 200 bilder… hihi

Milla
0

ja och det är vi väldigt tacksamma för. TUSEN TACK för alla bilder du mailade överKyss