Shettis hoppare :)

Smedens Presto tävlar hoppning med mycket bra resultat.
Han är f.d. elitlopps-segrare i ponnytrav och en härlig allround-ponny.

#4 Vad gulligt:)

Har tyvärr ingen bild. Men Lilla Sillen, 78 cm, har löshoppat 50cm.

#5 Han är till salu :-D

#3: Vilket imponerande språng! 

#7 Synd att man har fullt i stallet då :(

Tja… När min ene shettis var ett år så hoppade han från stillastående, runt 80 cm
Har även hoppat ur en hage en gång, där var staketet nog runt en meter. Även då var han ett år…
Både Flisa och Alex har hoppat banor på 70 cm. Bägge har massor av Clear Round rosetter, även Wimla och Wioletta hoppar bra och har tävlat lite på klubbnivå. Hur högt de löshoppar vet jag inte. Flisa har vunnit Shetlandvästmästerskapet i hoppning en gång då de fortfarande existerade.
Veritas odium paretFörvånad
#9. Jepp, han bjuder på praktiskt taget allt, men har *peppar peppar* aldrig hoppat ut hagen.

#14 Det är tur det att han inte har fått för sig att hoppa ur hagen, men hans kompis Molta kan också hoppa! Hon hoppade ur hagen när hon blev rädd för Nathalie! och vi har trästaket som är 1 m, Molta är själv 99 cm!
#15 Denna underbara lilla häst, då vet ni vad hon ska satsa på när Nathalie är för gammal, eller varför inte ta henne på kvlitetsbedömning?
Veritas odium paretFörvånad

Har heller inget kort men min Rosa har löshoppat 85 cm. Ska fota ngn gång när hon ska sättas igång igen.

Bild på Miranda, som "uppfann" begreppet Rabarberhoppning i somras… (Hoppar helt själv på eget bevåg, höll på i säkert 10-15 minuter.)
Rival har hoppat ur en hage med staket på 120-130 cm…
Underskatta aldrig hingstar när det finns brunstiga ston i närheten säger jag bara! 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Lite oskarp bild tyvärr, men detta är taget när Sir Douglas nyss hade börjat hoppa med ryttare på ryggen.

#20: Vilken spänst för sin ålder!

Åhh vad söta små ponnyer:)

#27 läckert med ljus svans sådär!
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

#27 vilken fin ponny..=)
#33 Tack 
Ginny löshoppas… hon har löshoppat 110 cm och hoppar mkt bra