God Morgon 26 juni
Gäsp. Jag har sovit för lite i natt. Det får nog bli en tupplur på lunchen senare. Värst vad det är dimmigt idag, ute alltså. Ha en trevlig dag.
Gomorron! Har regnat 20 mm inatt så nu växer gräset ännu värre…och dimmigt var det här med.

Gomorron! Här är det strålande sol -mmmm! Jag ska gå ut på verandan med en kopp kaffe och njuuuuta innan det bär iväg till dagis och jobb.
Godmorgon! blir nog regn här idag… hoppas det väntar tills jag tagit in höet. hm.
Gomorron! Här skiner solen med. Hästarna verkar tycka det är skönt också, de ligger helt utsträckta i hagarna.

God morgon. Solen börjar så sakteliga titta fram även här även om regnmolnen försöker hålla sig kvar. :)
Go´morron.
I malmö är det mulet och väldans kvavt, skulle behövas ett rejält åskväder
God Morgon!
Strålande sol! Inatt kom det rejält med regn men det behövs vekligen för växtligheten. Imorgon skulle det tydligen komma ännu mer.
Ha en bra dag, allesammans 

Morrn morrn , idag är jag trött *ler* och har ont så det har väl inte börjat så bra men det blir nog bättre när man leat upp sig ..

God morgon alla. Tilbaka på jobbet efter en långhelg. Hoppas alla hade en trevlig midsommar.
morrn morrn idag så ska jag besöka läkaren
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

God morgon!!

God middag! Hemma o ska äta middag för att fortsätta jobba sen. Regnar för fullt och har åskat. Inget höjdarväder med andra ord…