Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 460 ggr
Annette
0

God Morgon 26 juni

Gäsp. Jag har sovit för lite i natt. Det får nog bli en tupplur på lunchen senare. Värst vad det är dimmigt idag, ute alltså. Ha en trevlig dag.

thira
0

Gomorron! Har regnat 20 mm inatt så nu växer gräset ännu värre…och dimmigt var det här med.

Daladis
0

Gomorron! Här är det strålande sol -mmmm! Jag ska gå ut på verandan med en kopp kaffe och njuuuuta innan det bär iväg till dagis och jobb.

nallebjörn
0

Godmorgon! blir nog regn här idag… hoppas det väntar tills jag tagit in höet. hm.

Tigrou
0

Gomorron! Här skiner solen med. Hästarna verkar tycka det är skönt också, de ligger helt utsträckta i hagarna.

ingrid
0

God morgon. Solen börjar så sakteliga titta fram även här även om regnmolnen försöker hålla sig kvar. :)

RebeckaKihlberg
0

Go´morron.

I malmö är det mulet och väldans kvavt, skulle behövas ett rejält åskväder

[Anna-N]
0

God Morgon!

Strålande sol! Inatt kom det rejält med regn men det behövs vekligen för växtligheten. Imorgon skulle det tydligen komma ännu mer.

Ha en bra dag, allesammans Skrattande

VeronicaP
0

Morrn morrn , idag är jag trött *ler* och har ont så det har väl inte börjat så bra men det blir nog bättre när man leat upp sig ..

Lauth
0

God morgon alla. Tilbaka på jobbet efter en långhelg. Hoppas alla hade en trevlig midsommar.

Milla
0

morrn morrn idag så ska jag besöka läkaren

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Anna Johansson
0

God morgon!!

RebeckaSvensson
0

God middag! Hemma o ska äta middag för att fortsätta jobba sen. Regnar för fullt och har åskat. Inget höjdarväder med andra ord…