God morgon 31 Janari
Morrn morrn
Ja ha då var de sista dagen på Januari nu då. Oj vad tiden den går fort. Hm de varnas för stom me natten till Fredag. Fan ja vill ha vår nu. MEn hoppas bara att de inte blir kaos på vägarna bara.
Igår hade ja lite åringsträning hemma på gårdsplanen. De gick jätte bra och de börjar förstå vad som gäller nu de små liven. Vi laddar som sjutton inför Frillesås. Ska bara tjöta lite till på Ida så hon anmäler en av sina me
Ha en bra dag alla

Nu skall jag ut och köra gräsklippare. På släpkärra, för de skall på service. Bäst att ladda inför våren.
Sedan får väl vädret avgöra vad som blir gjort. Blir det skitväder tar jag komp och försöker få ordning på oredan här hemma. Vi möblerar om så allt är upp och ner.
Zettan, idag skall jag posta tränset. Hann aldrig förbi posten igår.
Ha en bra dag!

God morgon alla glada
idag blir det allmänt lugnt på schemat, har jag tänkt, men det brukar alltid bli annat, men man kan ju alltid hoppas.
Har börjat räkna ner dagarna nu på mina damer och inser att det faktiskt inte är såå lång tid kvar, iallafall inte för min plutta Cloetta
ha en bra dag alla glada
God morgon!
Som sagt…sista dagen i januari, var tar tiden vägen egentilgen, det känns som det var julafton för 1 vecka sedan?!
Jag sitter på jobbet i vanlig ordning, en massa övertid så jag har valt attkomma in tidigare istället för att sitta hela kvällen, men ack så segt det är att stig aupp kl.4 …det är kallt och mörkt och tyst, förhoppningvis är vi i fas tills i morgon så att man kan slappna av i helgen.
Ha en trevlig torsdag!
Morron!
Här ligger temperaturen kring 10 minusgrader och nu väntas det ju mer snö också. Jättebra inför Skidskytte-VM!
Vanlig dag framför skärmen på jobbet.
Såg på ett inslag på nyheterna att vi "surfar bort" c:a 20% av dagen. Kan väl aldrig stämma. 

# 1 de är lugnt Annette
Så tacksam för att du vill skcika ner de. Tack än en gång