Sverige - Tyskland
Tyvärr åker vi väl ut ur VM idag, men hoppas kan jag göra i 80 minuter till. :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Jag och Cecilia sticker till stallet och rider istället. Hon alltså, själv får jag springa bredvid.

Suck, det är lika bra att gå ut till hästarna. Det här är inte mycket att se……
Hu!
Nää, jag gick och satte mig vid datorn istället, stod inte ut på att se eländet längre…..

Men vad f-n säger man om domaren då , har han fått en villa i Tyskland tro….
#4 Ungefär så sa min brorsa också 
Ska erkänna - jag sitter och tittar ibland, kan inte låta bli men just nu känns det ganska trist.

Domarj-veln stod o flinade honom rätt upp i ansiktet medan han gav honom det röda kortet. Vadå oförskämd!
Villa i Tyskland! Herrgård snarare, kanske en hel stad döpt efter sig.
Fast, Tyskarna spelade ju bättre. Och nu, med en man mindre på plan får vi det kanske en aning bökigt…
/Cattis

Inga negativa inställningar nu! Vi måste hålla humöret och hoppet uppe! Sverige är alltid bättre i andra perioden. Vi KOMMER att få minst två mål. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

#7 Jim, du är verkligen en optimist även i "dödsögonblicket".
Jag har slutat hoppas… Jag har så svårt att se att de hämtar upp spelet igen, men jag hoppas givetvis. Lite grann, fortfarande…
/Cattis

jaså, är det Sverige som spelar. jaha, jo, de kollar på ngt på tv de där andra i min familj. *noll koll*
lycka till då alla fotbollsnörds!
hm tror vi måste berätta för spelarna att bollen ska in i mål och att man ska ha bollen inte bara stå och titta 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Det sket sig. Då så, 4 år till nästa chans… BLÄ!
/Cattis

Jaaa vi vann ju!!!! Säger vi. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

#12 Okej att du är optimist, det är ju nästan aldrig fel. Men jag tror du måste inse att loppet är kört nu. 
/Cattis

Tyst nu då Cattis. Låt mig få vara glad en stund nu innan jag är tillbaka till verkligheten igen. :-)
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

#14 Okej, jag skall vara tyst. Meddela gärna när det rosa molnet landat igen. 
/Cattis

Ha ha nä jag kan bara hålla med om att det är väldigt oförskämt av domaren att hånflina när ha ger det röda kortet han borde få böter för det nästan…
Sen att våran backlinje , mellberg bla går och sover och tittar på vid första målet är ju en annan femma 
domaren var urkass men vad ska man vänta sej av en brasilianare? men sverige spelade ändå som sopor.

#17 Varför skulle domaren vara kass enbart pga att han är brasilianare? Det låter rasistiskt. Brasilien har fö riktigt bra spelare annars.
Han var en sketen domare, oavsett var han är född, pga sitt uppträdande på planen.
/Cattis
#18 för att dom håller på tyskland i alla lägen…
Sverige spelade som en påse nötter. Tyskarna var klart överlägsna. De var värde den här segern. Böjer på nacken för Tyskarna

#20 Sorgligt men sant.
/Cattis

Men tur för oss att hela matchen är bortglömt nu va? :-)
Vänliga ählsningar
- Jim Johansson
Tja matchen igår med alla utvisningar var ju inte heller mkt att glo på