Läskande
Jag har hittat min nya "drog". De som känner mig tror nog inte på det, men Coca Colan har fått konkurrens. Inte bara konkurrens, den är helt utslagen, besegrad… av vatten!
Har ni provat Loka med päronsmak? Jisses så gott, och så fantastiskt mkt nyttigare.
Vilken är den godaste drickan tycker du?
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Coca Cola är det godaste jag vet.
Jag visste inte ens det fanns Loka med päronsmak. Undrar om det hittat till Ica Maxi?

Den har grön kork… Supergod! Testa.
Colan är ju klart överlägsen på många sätt, men det kan ju vara värmen som gör att det blir för slibbigt… Så att Lokan vann, betyder inte att jag inte kommer dricka det mer. Tyvärr 
/Cattis
Loka Citron är kanongott!.
Loka Päron? Hm, låter gott. Om ett halvår är den lanserad här uppe så då ska jag också prova.
ÖL är ju väldigt gott…. men tyvärr så kan man ju inte dricka det för jämnan.

Anna, ja, Loka Citron är väldigt gott! :-)
Loka päron är dock någonting jag måste prova. Det är det första jag ska köpa när jag vaknar imorgon. Tack för tipset. :-)
Coca Cola är iofs fusk eftersom det innehåller ämnen som gör att man blir beroende utav det.
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Vad sägs om iskaffe med vaniljglass….det drack jag i kväll och det var mums!

Tab-Extra, görs av cocacola och min räddning här i livet Red bull!
#4 Inte vin heller
………

Inte cider heller om det är den jag brukar dricka *S*
Fast jag gillar sprite och det där smaksatta vattnet i blå flaskor kommer ju aldrig ihåg vad det heter jag..

loka citron, lättdryck hallon björnbär
En iskall kopparbergs päron cider när man kommer in på kvällen,det är GOTT!
Dricker heslt vatten. Tycker ajg är godast. Dricker Cola om jag behöver energi eller … hm… vad heter den…samma färg som pommac men innehåller något uppiggande…

Schweppes gillar jag, och vatten. Rent vanligt vatten utan kolsyra. Och kanske en ISKALL öl ibland…

Någon som kan svara på varför vattnet är kallare och så mycket godare ute på landet än inne i stan? :-(
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson

Ja en iskall öl är gott, när det är så här supervarmt särskilt. Eller om man skall blanda i alkohol alls, så är det godaste Red Bull med en "skvätt" Absolut vodka i supergott!
Men inte så starkt. Det skulle jag kunna dricka hur mkt som helst av om det inte vore för effekten av alkoholen dagen efter isf.
/Cattis
Jag är alldeles nyförälskad i Coca Cola Lime!!! HUUUR gott som helst! :D

#16 Ja den är iofs god, fantastiskt god nu när jag tänker närmare på det. Men det blir lite sliskigt efter ett par flaskor, och det blir det inte med Loka. Mums!
/Cattis
Rabarbersaft med is i! Super gott!!
Amor vincit omnia 

#18 Jag har fortfarande aldrig ngnsin druckit rabarbersaft, vad jag vet om iaf. Så jag förväntar mig ett glas på Rockelstad?! :-)
/Cattis
Japp, det fixar jag
Klart du måste prova det godaste som finns en varm sommardag!
Amor vincit omnia 

God Morgons apelsin juice!! Rabarbärsaft är inte helt fel det heller, ska nog göra lite i helgen!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
# 15 en skvätt vodka räcker inte med red bull… ska minst vara en 10 cl + en skvätt red bull
#20. Rabarbersaft slår nog faktiskt Loka Citron! Det enda negativa är att den tar slut så fort.
#14. Japp, på landet kommer vattnet från egna brunnar och inte från ca 100 mil vattenledning 

#22 Vadå, en 4 red bull med vodka istf en 4 vodka med red bull? 
Jag föredrar nog den svagare varianten, då kan man dricka fler och njuta av dem längre. Tar man för många enligt ditt recept somnar man nog snabbt.
/Cattis

#24 Somnar gör man konske inte, men kan dock vara lite svårt att komma ihåg hur gott de smakade dagen efter ;-)
Även om Red Bull vodka är en höjdare så slår den inte vanlig kobier, iaf inte en vanlig dag.

#25 Jag förnekar bestämt att jag ngnsin gjort annat än somnat efter för många "Brännboll" (red bull o vodka enligt min svärmor).
Eftersom jag inte minns mer än att jag vaknar efter att ha tagit ett par st så måste jag ju ha somnat direkt. 
/Cattis
#22 somnar av red bull har jag aldrig gjort.. Det är den sista ölens fel att jag somnar. Inte red bullen

Cola är nr #1. Sen iskall sockerdricka Mmmmm. Loka m päronsmak drack jag förra sommaren, inte helt fel. Fast vatten är nog ändå godast 
När jag var ung och gick på krogen drack jag red bull och jägermeister. Suveränt gott och man blir pigg oxå

#28 När du var ung… Jisses Pernilla, nog är du väl ändå fortfarande ung! 
/Cattis

#29 Tack Cattis! Okej rå´h när jag var ute i party svängen. Ser fram emot att gå ut snart igen. 
7 up and seagrams seven crowns är väldans gott också

all Loka är god, om den är smaksatt då ;)
Päron & skogsbär dom är riktigt goda =)

#31 vad är det?
/Cattis
#33 Seagrams Seven Crown är en Whiskeysort från Canada.
Whiskey och Balieys lika delar.. är också jävligt gott. ( för de som inte visste det så innehåller Balieys whiskeybas)

Och jag som har sagt att jag aaldrig dricker whiskey…

det som är mest läskande för mig, det är faktiskt hederligt vatten. älskar vatten…. :D nyttigt oxå.

#26 Haha! Är kanske just det jag gör eftersom det kan vara liiite svårt minnas vad som hänt… Får skylla på det nästa gång 
Gillar inte alls Loka eller ngt annat vatten med kolsyra eller konstig smak. Vanligt kranavatten är däremot gott.

tycker det är synd att förstöra vatten med bubblor faktiskt..

En annan favorit som var helt oslabar förut, det var Carl von Linnes vatten. Ingen kolsyra men bara skitgott. Den säljs inte längre på Coop, som var den enda affären jag hittat det på här. Synd. Det är helt klart ettan på min topplista!
/Cattis

Jamen jösses, Den är helt kanongod!!
Iskall Flädersaft (särskilt under hökörningen), yammi!
vatten är gott… men det är dåligt med effekt på det

Frånsett vanligt, hederligt, kallt och gott vatten … så tycker jag nog att Ramlösa / Loka (naturell eller citrus) och flädersaft är de godast och mest läskande dryckerna när törsten sätter in!
Vill jag ha mer effekt av drycken … så är det inte mycket som slår en kall, god, skummande öl, gärna holländsk! 

MMMMmmmm Vanligt kranvatten! Vi har egen källa och supergott vatten! Annars gärna Loka päron, den smakar mycket päron och är yammi!
hm här går det åt en hel del red bull, (dom säger ju att man blir pigg av dom) fast jag är konstant trött i allafall. Sen får jag nog säga fläder dricka den är super god
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
loka päron super
Vatten är min favorit, dvs från kranen.