Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 560 ggr
zettan
0

God morgon 2/2

Morgon på er alla

Prexis hemkommen från stallet. Har släppt ut och mockat. Så skönt väder det var ute idag. 0 gradigt och snö som ligger på marken. Dock är det massa lera under. Men hagarna ser underbara ut nu. Alla hästarna tog sig en rull runda och de såg så härlligt ut.
  Idag blir det först lite ärrenden i stan sen så ska ja till stallet igen. Har lite att pyssla med där. Hoppas kunna ta en sväng med åringarna idag.

Ha en bra dag alla

Midlingur
0

Godmorgon!

Det är kanonväder här! Äntligen. Stallet idag.

Ikväll vet jag ej.

Mija
0

Glad God förmiddag!Här kommer det bli full rulle, jag ska hålla på med vår biodling, eller ja, bivaxet rättare sagt, håller på att tillverka bivaxljus och håller dessutom på att knixa lite med att tillverka bivaxsalva av olika slag, det är jättekul. Finns hur mycket som helst att göra.

Sedan blir det en hemmakväll med goda vänners sällskap, hur trevligt som helst.

Helgen är fulltecknad och i morgon ska jag fixa med stallet, har lite småplock som ska göras då min ögonsten Nobban kommer hem om 1 vecka, hon har ju varit utlånad som sällskapsdam hos en kompis, men nu ska hon komma hem, äntligen….

Puzzel
0

Morrn eller ska jag säga godnatt för jag ska snart gå och lägga mig har inte sovit i natt pga influensa. Så idag har jag skickat ut gubben och en av barnen till stallet och Puzz.

Vädret här är regnigt och tråkigt, längtar efter antingen kyla och snö elelr värme och sol så man slipper alla bakterier och all denna hemska lera.

Ha en bra dag

RebeckaSvensson
0

God eftermiddag!

Har ägnat förmiddagen åt att tvätta undan allt efter Åreresan och det var en otrolig mängd kläder det kan bli på bara fem dagar. Men iofs är det inte så konstigt med tanke på hur många lager jag hade på mig..

Ska försöka få pluggat lite i eftermiddag och sedan är det fest ikväll :-)

Önskar alla en trevlig lördag!

Annette
0

God dag!

Jag har just lämnat dottern. Hon skall vara med på en barnkördag, ungefär 65 barn deltar. Det avslutas med en konsert i kväll, men det missar jag. Maken, mormor och morfar åker dit. Nu skall jag hoppa in i duschen, därefter skall jag åka på SPA:s årsmöte. Det blir säkert jättetrevligt.

Det snöar även här, så det är väl bäst att ta det lite lugnt på vägen.

Charlotte-J
0

God kväll!

Här har vi haft snöstorm sen 12 ungefär och det är ett skapligt snötäcke nu. Det har "blippat" i strömmen flera gånger så snart blir vi väl strömlösa också. Kommer "Tuvas" lillebror nu mån tro? I vilket fall, ett riktigt busväder är det här och jag hoppas nu att snön får ligga kvar ett tag så det inte är så skitigt i hagarna.

Amor vincit omnia Kyss