Värnamo prem.
Nu finns det ingen återvändo längre. Har precis skickat in Pirats anmälning gaaaah så nervös jag är redan
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

håller tummarna
Hur ska du träna honom inför premieringen?
jösses det vet jag inte gaaah men han ska ju inte göra något bruksprov så det ä rv äl bara att träna på rörelserna och att han visar sig
japp jösses vad har jag gjort ?????? nädå det var en bra fråga, får ju träna på att klämma och känna på honom, fick rådet av veronika.
#1 tack så mycket

Ja jag sitter ju här och fyller i med och ångrar grovt varför jag inte tagit kopior på Bonzons anmälan då Mozart och han har samma pappa kunde skrivit av meriterna bara *ler*

#8 Hihi, det ska inte vara för enkelt :-)
#7 Men nu har du ju llärt dig det till NÄSTA gång! Att ta en kopia alltså! :D
Jag vill bara önska er lycka till, själv har jag inget att visa! Min uppfödda tvåårshingst sålde som embryo… :D

Milla: det kommer gå fint ska du se!
Gonkan: Gör alltid anmälningsblanketterna i datorn, så har du allt kvar sedan. Jag spar mina som word och pdf-filer och kan sedan ändra o greja vartefter jag behöver.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

mm men jag är ju en sådan som sitter och skriver de för hand jag *S* brukar scanna in dem och spara på datorn eller ta en kopia och sätta hos den hästen som visas *S* men men hade väl annat i skallen jag *ler*
mm ta kopia på allt hädanefter ;-)
Usch visst är det veligt när man har så svårt för att bestämma sig om man ska visa eller inte eminem är jag helt klar med att han ska visas Mozart velar jag lite med han är ju inte så stor endast 94 cm , men jag har iof sig alltid gillat han så jag får väl visa och säga shit happens *ler*
#7 kan du inte hänvisa till den anmälningen 

#12 haha ja det hade varit något det , då hade man nog blivit poppis