God morgon 4/2

Jag somnade framför en film före 22 igår och har sovit tills alldeles nyligen. Jag var tydligen trött.
Nu skall barnen väckas och utfodras, sedan skall hästarna släppas ut och utfodras de också. Därefter måste jag väl jobba lite.
Helgens snö ser det inte ut att vara mycket kvar av.
Ha en bra dag!

Godmorgon. I morse vaknade den minsta med massor av prickar, vi misstänker skarpt att det är vattenkoppor. Jag är ledig idag iallafall, så jag märker nog under dagen om jag behöver vara hemma/ändra tider för resten av veckan. Och alldeles strax ska jag ut och tömköra, det är ju lite annorlunda med loksele då jag är van vid min gamla. Men oj vad fint och uppmärksamt han går med lokselen på. Jag måste nog köpa en egen.
Morron!
Från gårdagens -21 grader till -10 idag.
Gårdagen blev mycket nervös, då mitt "gigantiska" sto skulle mätas in för travet. 106,5 som vid en andra mätning blev 106,0 får man vara nöjd med. Hon är 6 år så vi ska väl klara även slutmätningen hoppas jag.
Har nu tre ston alla mellan 106,0 och 107,0. Det trivs jag med. Svårt bara att hitta bra travhingstar i lämplig storlek. 
God morgon till alla nord-öst-ut. Vi fik en aning snö, men annars är det tropisk im DK. Vi träner pt. Fuzzy til trav 2008.
Hälsningar från os på

Grannen ringde imorse kvart i sju. Hon meddelade att Sillen o Prinsessan var i hennes trädgård.
Boxdörren var stängd, men inte låst, så de hade puttat upp den ( de delar box ) och promenerat ut, undrar hur länge de varit ute ? De hade i alla fall inget emot att följa med hem igen.

#5 Vilken tur att ni har en bra granne som va hemma och ringde iallafall, vi har en som bara jagar iväg hästen om den smiter dit.
Här är vi fortfarande sjuka, planerar för fullt me flytten av Puzz, känns så trist att man gick och blev sjuka precis när man hittat ett bra nytt stall men va gör man. Båda älsta sonen, yngsta och jag är sjuka i influensa, med hosta och feber och på det fick vi som ett brev på posten halsfluss och lunginflammation. Men vi tar oss igenom det här me och snart kan vi se fram emot ett nytt stall och nya rid och körvägar att utforska.
Ha en bra dag här tittar solen fram lite och all snö är borta.

God middag!
Fortfarande trött och seg efter Åreresan och lördagens festande. Har dessutom åkt på en förkylning, liksom de allra flesta andra som var i Åre, och det gör ju inte att jag känner mig piggare. Skulle ut och dansa ikväll egentligen men som jag mår nu lär det inte bli något med det :-(
Ska ha en datorlab i statistik eftermiddag, vad lärarna kan hitta på mycket trams.. Sista föreläsningen idag är iaf inställd så vi slipper gå ända till kl 5. Något positivt iaf :-)
Ha en bra dag!
Go´ eftermiddag!
Hemma m sjukt barn o känner mig själv inte sådär prima! Hostiga o säkert feber jag med. Lillgrabben har haft 40grader hela helgen o först i dag som det hållt sig runt 38 utan alvedon…men nu är hostan värre…
Fotade pållarna lite precis innan solen gick i moln…härligt väder iallafall!
Krya på er alla sjuklingar där ute!