Domäncentralen
Usch blev precis uppringd av en människa som pratade i 180 knyck och ville stämma av med mig att släppa igenom domännamn som liknade min se adress. Efter många om och men om de skulle skydda mig kostade det 1990 kr. Jag kom fram till att de inte skulle skydda mig. Tycker att deras verksamhet verkar osund efter ha läst på deras hemsida. Vad vet ni om dem? De känns inte seriösa
Veritas odium paretFörvånad
Hej.
Dom har gått ut med varningar på radio om dessa.
Ok! Tur att jag inte ville ha deras tjänster då. Obehagligt tillvägagångssätt hade uppringaren, det kändes lite hotfullt de han sa.
Veritas odium paretFörvånad

När sådana ringer ska man vara otrevlig och lägga på luren. Annars är det lätt att man till slut ger med sig..
Jisses, vilken oseriös hemsida. För det första syftet och för det andra stavningen. Jag vill rätta hela sidan!
jag klickade på ett domän namn som var till salu, för skoj skull o hamnade på en porrsajt…så oseriösa är dom ju helt klart!!!! Hota folk är ju rätt moget, tror ju knappast att general motors skulle bli glada åt att det sitter privatpersoner med det namnet på sin sida…..!!!!eller vissa andra namn som var till salu heller för den delen!
Och stavningarna då….vilket skämt!!! jisses!!