Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett12-foder-utfodring
Läst 927 ggr
Sasser
0

Foderkurs i Dalarna

Nu är allt klart!!

Tid: 18.30-21.30 Onsdag 6/2 och ons 20/2 (2 tillfällen).

Plats: Stadshotellet i Säter

Kursledare: Marians Femling (kommer från länsstyrelsen i Gävleborg)

Pris: 60:- + fika till självkostnadspris. Kaffe/te+smörgås.

Max 20 deltagare så här gäller det att vara först till kvarn…

Anmälan är bindande och görs senast den 3 feb till Eva Såsser 076-3394894 eller e-post ceciliarehn5@telia.com

Foderstatsberäkningar

• Hästens grundbehov
  • Foderstatsberäkningar
  • Räkna på din egen häst-hästar
  • Ta gärna med egen foderanalys
Sasser
0

*upp*

Daladis
0

Amen Säter!!! Ni hade inte kunnat vara bussiga och lagt det mer österut som i Falun så en annan hade haft en chans att vara med…. Penga mun ni vet väl vad bensinen kostar nu???
Ha så trevligt på kursen önskar en avundsjuk! Gråter //Erica

Sasser
0

#2 Hör av dig till mig via PM.

*puttar*

Sasser
0

puttar

Pyttis
0

Är ju "bara" liiiiite långt….annars hade jag GÄRNA deltagit.Ledsen

Sasser
0

puttar en sista gång:)

carlzoot
0

Kom igen nu! De är bra för alla! Många som fodrar fel..

Sasser
0

#7 Tack Isabelle!

Det finns platser kvar för den som är intresserad. Bara att ringa mig:) http://www.123minsida.se/esa

[Anna-N]
0

Jag kan inte i kväll, tyvärr. Annars hade jag kommit.Flört

Charlotte-Aveback
0

Vilken jättebra kurs! Vore toppen om det kunde ordnas något liknande inom Öst.

Sasser
0

#10 Om ni arrangerar så kontakta eran länstyrelse. Utbildningen är iaf Gratis från Gävleborgs Länstyrelse. Det som kostar för oss är lokalhyra.

Det tråkiga är att folk skriker efter aktiviteter eller att ngt skall hända, men sen när det närmar sig så har inte dom som gnäller mest anmält sitt intresse lik förbenat. Jag tycker att det är kul när det händer saker, även att friska upp sig på som nu på typ foderstater, därför brinner jag för att det skall hända saker i "hästens tecken". Nu håller vi på att starta upp en ny förening i Dalarna, vi väntar bara på att SPAF har sitt möte på lördag. Sen kommer det att bli en hel del i vårat distrikt för Ponnyfolk.

Charlotte-Aveback
0

#11: Tyvärr är det ofta så … inte bara i hästsammanhang utan även inom andra områden, t.ex. skolan …

Jag hoppas att du trots detta inte ger upp att försöka - krafter som du och andra aktiva behövs i "förenings-Sverige"! Glad

Hanna-D
0

#11 Jag håller tummarna för er Flört Tur att det finns eldsjälar som dig.

Sasser
0

#12 & #13 Tack för snälla ord! Tack!!

Daladis
0

Ja, det är verkligen toppen med folk som orkar engagera sig. En eloge till Dig!
Tyvärr krockade det med en redan anmäld kurs om fårhälsovård som jag anmält till… sen har jag liiiite långt, men hade först funderingar om någon fler här från Gästrikland vore intresserad hade man kunnat samåkt. Men tyvärr krock. //Erica

Sasser
0

#15 Du som bor i distriktet kan ordna en kurs själv. Den är helt gratis. Våra utgifter hamnade på lokalhyran. Mariana Femling arbetar åt Länstyrelsen. Vill du ha hennes nummer så kan du PM:a. Deras krav var minst 10 pers och max 20.

Vi hade första delen idag. Korvstoppning, men ack vad nyttigt:), detta är ju en toppen-kurs. Man slutar aldrig att förvånas eller förundras över ngt. Helt suveränt.