God morgon 7 Feb
Morrn morrn på er
Ingen som har orkat skriva god morgon idag? Själv är ja ledig idag. Ska snart åka till Skene lassarette och göra en datortomografi röntgen. Konstigt nog är ja inte alls nervös. Bara tänker på min lilla Rosa som igår hade kolik. Hon är idag mkt piggare och enligt stallägaren har hon tagit en galoppsväng i hagen på morgonen som vanligt. Så det känns jätte skönt.
Hoppas alla får en bra dag.

God morgon!
Här är hästarna ute, fodrat och mockat=allt är klart! Höbonden var nyss hit med en rundbal till fåren, så nu står dom nöjda och mumsar! Ska ta en prommis snart med hundarna och en häst. Emil är hemma från dagis idag pga. sjuka fröknar… så han vill nog rida en sväng. Ska nu avnjuta en kopp kaffe. Ha en bra dag alla! //Erica

#0. Jag blir så full i skratt när du skriver om din lilla Rosa, för vi har ju också en liten Rosa ;) Hon är just nu på väg till hovslagareskolan tillsammans med Eurydike. Min snälla pappa och min morbror är så bussiga att de kör dem dit och verkar. Cecilia blev sämre i natt, har hög feber och är jätterosslig i luftrören. Jag kan inte lämna henne till svärmor i det skicket, som det var bestämt.
Dagen kommer troligen bestå av att titta på Barbiefilm och hålla lilla stumpan sällskap.

God morgon!
Usch Annette då är det nog samma som min Fia hade förra veckan, hög feber och super ont i halsen och rosslig som bara den. Hoppas hon snart är bättre.
Jag är ledig idag
(sorry kunde inte låta bli, måste bara få känna ur det känns att skriva så)
Jag får besök idag och jag kommer även få en alldeles egen symaskin. Hurra!!! Ska snart börja plocka undan. Fick en massa gamla shetlansponnyn av kajsa - kavat och jag har inte kommit så långt ännu i högen så dom ligger lite överallt.
Men oj så skoj och spännande att läsa alla dessa. Dom är från 94 och fram till 02 FInns hur många intressanta reportage som helst ju.
SKönt Zettan att Rosa mår bättre nu.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God morgon! Här i Bryssel är det hyfsat soligt idag och jag ska strax iväg till Europaparlamentet för ett möte. :)
Jag dammade av min stuterihemsida igår, om det är nån som är intresserad av att se, dvs http://www.familjenornstein.se/granbacka
God morgon!
Fortfarande förkylt så här går det på sparlåga. Måste ju vara kurant till på lördag ;-)) Idag är i alla fall barna iväg till skola och dagis så då kanske jag kan vila upp mig lite. Det tar på krafterna att båda vara sjuk själv och ta hand om sjuka barn.
Tror jag ska ta min lilla "stallterapi" efter kaffet och ladda batterierna. Inget går upp emot att gå och "fnula" i stallet när man är lite "låg" i humöret.
Ha en bra dag! Det ska jag ha ;-))
Amor vincit omnia 
Go´morron!
här är det fortfarande sjukstuga, feber o hosta som gör ont långt ner i bröstet, så det blir datorn o disneykanalen för hela slanten även i dag!
Krya på er alla sjuka o ha en bra dag!
God morgon!
Ny som medlem och se fram mot rolig läsning som verkar finnas på sidan!

God middag!
Här är det sjukstuga med, inte för mig, men för lilltjejen och har så varit sedan i tisdags, hon har haft rejäl krupphosta och problem med sin astma i och med det, men nu har krupphostan gett med sig, men förkylningen har brutit ut rejält istället, skönt att slippa vara sjuk samtidigt, tyvärr börjar stora tjejen klaga över halsont, så, det blir nog fortsatt sjukstuga ett tag till.
Mycket disneychannel blir det

god morgon ;)

God eftermiddag!
Nu börjar jag återhämta mig från den värsta förkylningen jag haft på väldigt länge och känna mig som en människa igen. Orken är väl inte på topp, men efter att jag fått sova hela förmiddagen utan att halvt hosta ihjäl mig är det iaf lite bättre.
En pålle har idag åkt till sitt nya hem i Norge och det verkar vara ett hem som passar alldeles utmärkt.
#8 Välkommen hit!
Hoppas alla har en bra dag!

God kväll
har varit hemma med värsta migrän anfallet idag, blev människa igen vid 3 tiden, sen har jag fixat lite med hästarna, Tompa har blivit frisserad, han är så snygg
sen har jag hjälpt en del med pälsfällningen, natasja tappade halva sig… nästan.. ska lägga ut kort på hennes o lonis stora magar sen…
ha en fortsatt bra kväll