morrn morrn 29/6
godmorgon alla goa shettisfolk
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

god morgon. ska till tandläkaren i dag insidan av en tand har gått av. HJÄLP
Go´morron.
Vanlig dag på jobb, sen blir de att försöka montera en byrå från Jysk när man kommer hem
(av någon anledning så går saker som ska monteras från Jysk och jag inte ihop)

Ikea då? Enklare, eller??

Morrn morrn , ja idag ska jag till tandläkarn med dottern , sen får jag hoppas att det blir en lugn dag känns som det behövs.

Gomorron!
Solen skiner och man kan inte bli annat än på bra humör! 
Hoppas det går bra hos tandläkaren Maggan! Själv ska jag till vetten med Maja (hund) för röntgen/koll av livmodern. Hon har ätit penicilin en vecka nu och är pigg, så förhoppningsvis klarar hon upp detta och behöver inte opereras. Hoppas! Hoppas!!!

håller tummarna för Maja
#3 Ja…faktiskt.

God morgon. Dagen började trassligt med att batteriet på bilen var urdraget. tack och lov för vänner som inte blir sura när man ringer och väcker dem tidigt på morgonen och kommer med bil så man får starthjälp.( Tack Angelica igen, du är en pärla) Hoppas alla får en bra dag
tandläkaren är väl inge farlig?! det enda jobbiga med det tycker jag är den höga kostnaden 

God morgon eller om man nu kanske ska säga god lunch…Blev ju väckt imorse =)

jag kan betala om jag "slipper" men man vill ju heller inte ha tandvärk. fullt av fjärilar i magen
God Lunch!

God middag. Min näst yngsta dotter fyller 7 idag, så det blir till att baka med henne.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

"13" GRATTIS Emmy

Jag föder hellre barn än går till tandläkaren.
Jag har kört med åkgräsklipparen så en rem hoppat av. Jag skruvade isär och satte tillbaks remmen, men den hoppade av igen. Jag blir så irriterad! Tur att jag hade klippt så gott som klart när det hände. Får väl prata snällt med gubben så följer han nog med och hjälper mig i kväll. Men han har skadat ryggen stackaren, så jag vet inte om han är till någon hjälp just nu. Han får väl peka och jag krypa runt.
#15 då kan jag gå till tandläkaren så kan du ju föda istället för mej =)

#15 Jag håller fullständigt med! Hellre en förlossning utan bedövning, än en rotfyllning med bedövning.
/Cattis
#17 bedövning?! nä går man till tandläkaren behövs väl inte bedövning……. men till förlossningen däremot… ge mej allt som finns!!

#18 Har du rotfyllt ngn gång?
/Cattis
#19 ha ha, ja jag har fixat varenda tand i hela munnen i princip. Inget farligt. Kittlar lite 
All bedövning vid förlossning? Nä, det räcker väl med lustgas? Men om man ska dra ut tänder pga inflamamtion så JO de behövs visst bedövning hos tandläkaren…
#21 lustgas? nä det kan dom behålla själva. Smakar ju fylla. Fy 17. Fick epidural sist och det var välkommet.
menar du att du SMAKAR på bedövningen…hihi jag har nog tankarna på anant… mina förlossningar har gått så snabbt så det har itne hunnits (elöler behövts) med något annat…
#23 jag hoppas på det denna gången… men annars får det bli epidural igen. Tänker inte ligga 16 timmar utan någonting… eller ligga och ligga…..

Ja jag föder också hellre barn än går till tandläkarn, fast min tandläkare har börjat laga med laser funkar kanon och du känner inte ett skit när han borrar *ler*..
Föda barn där behöver man ingen bedövning eller lust gas . ;)
men snälla ni är ni helt knäppa hela högen??? hellre föder ni barn än går till tandläkaren ja jösses
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Jag kan föda hur många ungar ni vill åt er, bara jag slipper sätta min fot hos någon tandläkare.

#25 VAR BOR DU? vill ha din tandläkare!

#28 Halmstad