God morgon 10/2
morrn morrn
Här har man prexis klivit upp ur sängen. Har ont i mina fötter sen ja vrickade foten i trappan i stallet och kunde slått ihjäl mig. Tack för att ja hade höpåsar att ta emot mig med.
Idag ska ja få lite besök i stallet. Alltid trevligt. Förmiddagen blir lugn med vid lunch och hela eftermiddagen blir det stallet. Hästarna ska få motion idag me och så ska de borstas bort massa vinterpäls. Fy bubblan vad de fäller dom små liven.
ha en bra dag alla

oj glömde ju säga Lycka till alla som ska visa i Köping idag

God förmiddag.
Cecilia har fortfarande feber och jag har ont i hela kroppen, flunsan kanske? Jag somnade redan efter melodifestivalen igår. Det dagliga i stallet är gjort, mer blir det inte idag. Jag skall kurera mig istället, skall jobba en sväng i kväll.
Ha en bra dag!

Go lunch
har precis kommit in från stallet, har städat lite, jösses vad många täcken man har
men alla är så smutsiga.. jag får inte tvätta dem inne i vår maskin, så jag får ta högtryks tvätten till våren..hihi..
ska fixa lite med de två som ska med till Frillesås senare idag, nu ska jag äta lunch sen åka en sväng, sen är det säkert kväll…
ha en fortsatt bra dag, o jag håller massor av tummar för er i Köping idag.

Så igår flyttade min Puzz till nytt stall och idag va första dagen ute i hagen men Evita och Sasca som inte va lika glada i att få en ny kompis men jag tror det kommer gå bra de jagade inte Puzz något direkt, den enda som jagade nått va Puzz som insåg att får är rädda för shettisar. Hagen är enorm ,med kuperad terräng och öppna fält.