Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 694 ggr
Annette
0

God morgon 12 februari

Jag har nästan ingen röst kvar och fryser som bara den. Dottern har början till lunginflammation och fick penicillin igår. Hon får vara hos mina föräldrar idag också, Mikael har sovit hos dom i natt. Själv skall jag jobba. Det går inte så fort, men jag skall försöka några timmar åtminstone.

Ha en bra dag!

sanne
0

God Morgon

#0 Du borde nog ta det lugnt… Man ska inte jobba när man är sjuk, Annette… ta hand om dig o dina barn, hoppas ni piggnar till snart.

Här är allt lugnt idag, ska iväg strax, lämna mina föräldrars hund som har bott hos oss ett par dagar.. jösses vilket liv det varit.. Men nu återgår vi till "lugnet". ska bara jobba idag o i morgon, sen har vi lite sportlov,

ha en bra dag allesammans

zettan
0

Morrn morrn

Nu är ja vaken. Men det är knappt. Känner att ja hade velat ligga kva i sängen idag och bara sova. Men men de går ju inte för sig. För pengarna måste ju in i kassan. Så bara att äta frukost och bege sig till jobbet.
  I eftermiddag blir det borstning och ska även trimma skägget på dom som ska med till Frillesås.

Ha en bra dag alla och Krya på dig Annette.

VeronicaP
0

God morgon   eller trött morgon kanske man ska säga då sonen har hostat hela natten och jag inte har kunnat sova så bra då.

#0 Det verka ju nästan gå luginflamation nu, så sonen har det och jag har hört flera som har det med , fast han fick ju även dubbel örinflamation på köpet.

RebeckaKihlberg
0

God eftermiddag!
Är lite smått seg idag, dels efter heögen och dels för att jag genomförde träningspasset från helvetet igår på gymet….ibland är det tur att man är envis som en åsna..annars hade jag aldrig orkat.
Dagen kantras av jobb och sen träning ikväll igen. Har precis haft löneförhandling och lyckade förhandla mig till en höjning på 1700kr, det senaste 1½ året har jag lyckats förhandla upp min lön med över 5000kr….helt tokigt.

Hoppas ni får en bra dag!!

Charlotte-Aveback
0

#4: Go girl! Flört Härligt med en bra löneutveckling hos tjejer! Din chef vet kanske dessutom att du tränar hårt och vill inte utsätta sig för några risker … Flört

RebeckaKihlberg
0

#5 Haha, ja det skulle väl vara något sådant.Flört Jag brukar gå ut hårt när jag förhandlar…så antingen är jag grym på att förhandla eller så ar jag väl veka chefer?!

Hanna-D
0

God eftermiddag

Har varit på utbildning hela dagen. Måttligt intressant, radiokommunikation och hjärtdefibrillator! Säker bra att ha men huvudet är fullproppat med info.

Fick prova en rolig sak, flyga flygsimulator! Vad häftigt det var, precis som på riktigt. Pilot kanske vore nåt att satsa på Flört

Kris_J
0

#7 jag kan se dig i uniformen, det skulle klä dig!

Veritas odium paretFörvånad

Hanna-D
0

#8 Jobbar i uniform ibland men en pilot-utstyrsel är nåt helt annat Skrattande

Annette
0

Ja, det blir nästan som Top Gun Cool.

Bofride
0

God Kväll!

Precis hemkommen från Gotlands Shetlandsförenings årsmöte, en trevlig tillställning Glad

Idag har jag även hunnit med att vaccinera två st pållar mot stelkramp, samt gått på promenad med Zeagram och "busen" Terry.. eller rättare sagt "Bullen" då magen putar åt alla håll Skrattande

Hoppas alla haft en bra dag!