God Morgon 080213
hej
idag har vi sååå kallt inne, vår pellets panna gick sönder igår o ingen kan kunde komma förren idag.. suck.. hade 12.7 grader i köket:) jätte skönt.. ja ja snart ska vi åka så det blir full värme i bilen. Sen ska jag till Kiropraktorn i dag, hoppas hon kan fixa min rygg, för nu är den verkligen dålig, o jag har haft huvudvärk i en vecka.. så nu ska jag inte klaga mer!
Alla mår bra, hästarna fäller o fölningarna närmar sig, precis som det ska vara, våren kommer nog smygande oxå:)
ha en bra dag !!!

God morgon
Inte en aning om temperaturen då våran termometer strejkat sen mamma putsade fönstrena i går
. Uppehåll är det i allafall.
Igår så var ja ute och tränade med lillkillen själv. Han är jätte duktig och fann sig i att gå utan kompisar var väl lätt som en plätt. Så skönt med en sån häst.
Tog även en promenad med Rosa som börjar få vårkänslor. Pigg och glad. 3 månader kvar till hennes fölning idag så de ska bli spännande.
HA en bra dag alla

God morgon!
Skall strax väcka barnen, den store skall till fritids och den lilla till farmor. Själv skall jag jobba. Det kommer både elbolag och en antikvarie i eftermiddag, så det är väl bäst att se till att de kommer in.
Jag trodde jag höll på att bli frisk, men det verkar inte så. Kanske måste ge mig och besöka farbror doktorn, jag också.
Ha en bra dag!
God morgon!
Här är det åter en kall dag - men solen är på väg upp så det blir säkert en strålande dag.
I dag hoppas jag att delarna till bilen kommer hem. Det var ett "drev" i lådan som gått. Hoppas bara allt hinner bli klart närmsta dagarna - så är jag nöjd.
Ha en bra dag allesammans!
God förmiddag!
Snart ska jag åka och vet.bes, vacc + chippa valparna. Mamma Doris ska få påfyllning på sin vaccination. Sen ska det Vår-röjas ute, ja du läste rätt. Jag har fått såna vårkänslor så jag vill komma igång med "vårbruket". Och hade det inte varit för att jag är för gammal så kanske det till och med hade snickrats en bebis, så mycket vårkänslor har jag
Tänkte även försöka hinna tvätta av transporten inför lördagen. Fast den bara stått hela vintern så har den blivit smutsig och fått gröna beläggningar på taket, det måste hinnas med att fixa (hoppas jag).
Nehej, bäst att åka!
Ha en bra dag!!
Amor vincit omnia 

Goddagens 2 dagar han yngsta vara i skolan sen vart han sjuk igen 2 veckor hemma 2 dagar i skolan suck denna gången var det dock ett virus så vila som gäller.Själv hostar jag lungorna ur mig men men jag blir nog också frisk nån gång.
I morrn ska jag prova ny sadel på Puzz ska bli kul o se vad hon säger om det.
#1 Tack för de underbara presenterna Puzz kommer bli såååå glad och jag vart också jätte glad. Ska fota och skicka i morrn.
#0 Hoppas de får fix på den för 12 grader kan inte vara kul att vara i inomhus.