God morgon 1/7!
God morgon! Solen strålar i Dalarna idag och det är med andra ord kalasväder :-)
Ha en trevlig lördag allesammans!
God middag! gick upp halv 6 =) snart blir det Auktion…

God morgon. Här i Karlstad skiner solen allt vad den orkar. Kommer bli en varm dag att sätta staket i =)

God Morgon på er! Fint väder här också. Idag är det både vanlig simskola och simskoleavslutning.

Morrn Morrn kanon väder här med *ler* , skönt synd bara att dottern spelar fotbollcup idag så det blir ingen strand men men vi klarar oss. Skönt för sambon som ska till Göteborg och titta på Robbie Williams *ler*
God morgon! ska snart sätta mig i bilen i 3 timmar till Borås känns inte alls bra i solskenet men min pappa fyller bara 60 en gång.
God middag.
Familjen ska snart bege sig 10 mil norr över och hälsa på Miranda, Mangold och Morendo som står hos en kompis där uppe. Ska ta lite nya kort som är tänkta att skicka in till Forumet.
Ha en bra dag i sommarvärmen alla shetlandsvänner 
Amor vincit omnia 
Go´middag

God eftermiddag! Solen skiner i Trelleborg och det är riktigt varmt och fint väder, skönt!
Idag har jag varit och kollat på ett ställe som kan ta någon/några av mina shettisar…
Solen skiner och det är VARMT! Hästarna står i skuggan och hänger…
God eftermiddag!
#0 Laddade inför i morgon? 
god kväll, är nu hemma igen efter en helt underbar resa. Blev minsann även lite små lurig
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
#10. Jajamänsan! 
Vi syns i Hållnäs.Lycka Till alla som skall dit ;-).