Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettavel
Läst 1233 ggr
kicki80
0

Godkänd hingst i norrbotten

Finns det ngn godkänd hingst i Luleå eller nära?? Hittar ingen själv men man vet ju aldrig.. Jag har ett sto i standard storlek..

Pheobe
0

I västerbotten och i västernorrland finns ju en del hingstar. Runt Skellefteå och Umeå finns ju några

http://www.shetlandnord.se/

kicki80
0

Jo dem visste jag men tänkte om det fanns ngn närmare men det gör det nog inte..

Gillar Bäckdalens två hingstar Bravo och Componist SÅÅ fina.

Pheobe
0

#2 hur långt har du dit då? Jag har också ganska långt till hingstar här nere i söder. Kört över 20 mil enkel resa i år, ett annat år 45mil enkel resa

kicki80
0

Ca 20 mil ingen fara i avstånd men vet att det för några år sedan stod en hingst här kommer bara inte ihåg vem det var:::

maria-s
0

Vi har en hingst som heter Sir Douglas .Vi bor i Jävrebyn 2,5 mil söder om piteå

dajmie
0

Doglas var vårt första shettisföl.

maria-s
0

Kul.han är så fin

Maria Persson
0

#5 Va kul !
Ni måste ju komma på någon utställning finns ju flera att välja på här uppe eller åka på alla Skrattande

Nu i helgen är det ju Nordmalingsutställningen ni i alla fall kan komma och titta på den.
Startar kl 10,00

maria-s
0

Vi har tänkt att komma dit var där förra året också

angabogard
0

Va kul med nya hästar och ägare..kom gärna fram och presentera dig ihelgen.. dom som ser mest förvirrad och stressad ut det är nog vi funktionärer!Cool Tycker det är så kul att få ett ansikte på folk i branchen..

Har du nyköpt Sir douglas?

#4 det kanske är Schamil du tänker på..han fanns i Överkalix för ett par år sen..sen finns det ju några minihingstar där uppe!

maria-s
0

Ja det har vi  det är ju så kul med shettisar.

maria-s
0

vi ser säkert också förvirrade ut

angabogard
0

#12 knappast.. Glad men ni är hjärtligt välkomna!! Tyvärr så brukar det vara väldigt lite publik, så dra med så många du känner!!

Cafeterian ska vara öppen så det finns fika försäljning.

Vi ses! Kör försiktigt!!

kicki80
0

Är det ngn som vet hur långt det är från luleå???

Maria Persson
0

# 14 Det är ca 32 mil Luleå-Nordmaling.

# !2 Håller med dig. 

# 9 Ja hjärtligt välkomna till Nordmaling 

Det kommer även att vara försäljning att hästgrejer, vid intresse gå in och titta på  www.selar.se 

Det där kanske blev reklam , förlåt Generad

Maria Persson
0

# 5 Kontakta web ansvarig på Nord så Sir Douglas oxå kommer med i hingstlistan

Börjar finnas rätt många gdk hingstar här uppe . Kul!

Maria Persson
0

# !6 Rättar mig själv han fanns ju med på Nords lista. Pinsamt Generad

AnnaLundin
0

Vill bara skicka en hälsning till Sir Douglas, som var min första egna avelshingst.

Jag hoppas han får bli kvar hos er - jag trodde jag själv sålde honom till ett livslångt hem men nu har han flyttat ytterligare två gånger. Lycka till med honom!

maria-s
0

Han blir nog kvar en super härlig häst på alla vis