Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 566 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2008-02-14

God morgon

Kallt väder utanför Stockholm nu på morgonen.

Hoppas ni får en trevlig alla hjärtans dag!

PetraJ
0

Kallt väder här också, -5 HÄRLIGT.

Ha en trevlig alla hjärtans dag!

Annette
0

God morgon!

Igår fick jag ge mig och besöka vårdcentralen. Penicillin skall väl få min halsfluss på flykt. Sömn hjälper nog också och det har jag också provat den senaste veckan. Idag skall jag ringa ang barn nr 2, för han gick hem från fritids igår och var allt annat än pigg. Det är nog lika bra han får en kur han också, sedan finns det inte fler som kan bli sjuka här i huset. Ja, maken förstås, men han är ju 42 år så han skall väl klara av att ordna medicin på egen hand.

Ha en bra dag!

zettan
0

Brr här är det kallt också. Men hur kallt vet ja inte för våran termometer strejkar.
  Ska strax till jobbet och jobba en stund. Sen blir det stallet i eftermiddag. HAr planer på att börja gå igenom sommarhagarna och reparera dom. Men vi får se hur vädret är Glad.

Hoppas alla får en bra alla hjärtans dag idag

[Anna-N]
0

God morgon!

Hoppas ni alla får en trevlig alla  dag!

sanne
0

God Morgon

Har tagit ledigt i 2 dagar så barnen får lite sportlov, vi hade 6 minus när jag gick upp, solen strålar redan så det blir nog en fin dag:)

ha de bra idag

Puzzel
0

Här är endast -1 grad och solen tittar fram. Är själv på väg ut till Puzz nu Nima får följa med så bra träning för henne hon behöver tröttas ut och trött blir hon efter ett par timmar i stallet. Så mycket att hålla reda på där katter, höns, får, hästar och hund.

Ha en trevlig alla hjärtans dag

ThiffannyJ
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag. Här visar termometern på +7 i skuggan. Ska fota hästarna i dag. Mammas objektiv har sagt upp sig så alla bilder från köping är nästan vita. Slutaren funkade inte så fast kamernan skickade rätt iso tal till objektivet så funkade det ändå inte… Fick snällt inverstera i ett nytt objektiv. "Vår" snälla Hasse på vår fotobutik hjälpte mej att hitta ett nytt. Och jag provfotade lite i går och jag är supernöjd!! Men fina 3000:- fick jag slanta upp…

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

AnnaLundin
0

God förmiddag

Vaknade med 39° feber idag, vilket gör mig helt däckad - jag är normalt lågtempare och detta är väl typ tredje gången i mitt liv jag har så hög feber… Har laddat med Ipren o Panodil så nu har väl tempen sjunkit lite, så att jag kan släpa mig ut i stallet och släppa ut pållarna. Barnen får överleva framför tvn på förmiddagen så kommer mormor ut och rastar dem efter lunch. Maken flög till Sth i morse och kommer hem i morgon kväll. Typiskt…

Jag hoppas jag är frisk i morgon, för jag hade ju liksom tänkt åka på utställning på lördag. Men det känns inget vidare hoppfullt just nu.

RebeckaSvensson
0

God middag!

Var ute och sprang en runda igår och det var nog mycket ogenomtänkt att anstränga mig på det viset med tanke på min förkylning. Har inte blivit många timmars sömn i natt utan istället känns det som om jag har hostat mig igenom natten. Förkylningen verkar ha fått nytt fäste igen och jag känner mig inte speciellt pigg. Till imorgon måste det mesta av förkylningen ha gett med sig för den har jag inte tid med längre då.

#7 Är nyfiken på foton av treårsstona ni hade med er i helgen.

Önskar alla en trevlig dag!

Milla
0

God middag!

Har precis kommit hem från en jobbintervju som AF skickade mig på.  Jobbet får jag inte för jag hade inte kunskap om att byta tak, mura och annat smått och gott Förvånad

I kväll är det föreläsning om nyfödda föl ska bli mycket intressant.

Ha en bra dag!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Saxo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Goo möra =) Gick precis upp :) hihi .. idag ska min lilla skit unge få lite godis i alla hjärtans dag present :) hehehe :)

Sen ska jag la tömköra lite , om hon kan hålla sig lugn ;P lilla busungen :)

Bild på Ariel och Sannes Loni =)

VeronicaP
0

#10 Jag har tänkt på dig i dag faktiskt *ler*  Nä men Millan hade du verkligen inte kunskap i det , helt otrloligt dåligt ju ;-)

Milla
0

#12 tack. Även om jag hade haft det så hade dom aldrig fått upp mig på taket. Det hade jag kunnat få göra men jobba i affär är enligt AF alldeles för tungt…………………..

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

VeronicaP
0

#13 Ja vad säger man om AF *ler*  du skulle jobba i en sådan Antik , loppis affär som jag var I. *ler*