Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 21-föreningsfrågor-övriga
Läst 804 ggr
Annette
0

Anmälan till vinterutställningarna 2008

Anmälningtiden till vinterutställningarna närmar sig. Det är lätt att glömma så här i juletid, så därför kommer här en liten sammanställning över de Shetlandsponnyutställningar som arrangeras i  början av året.

I år arrangeras även en påskutställning, den går av stapeln på långfredagen.

Länk till 2008 års utställningskalender. Den är än så länge preliminär och fylls på efter hand uppgifterna kommer in.

Utställningskalender 2008

zettan
0

ja har skrivit mina anmälningar till Frillesås men väntar på propparna så ja vet vart ja ska skicka dom

Annette
0

Det står i tidningen. De skall till Märta Persson.

VeronicaP
0

Står i tidningen under små proppar

zettan
0

tack snälla inte hunnit läsa tidningen ännu Räcka ut tungan

Annette
0

Anmälningstiden till Köping utgår 10 januari.
Eftersom det är en domare är deltagarantalet begränsat.

Annette
0

Påminner om detta igen.

Annette
0

Som ni säkert sett i en annan tråd är det fullt till utställningen i Köping. Men det finns ytterligare några vinterutställningar att anmäla till. Anmälningstiden till Norrköping utgår 16/1, om en dryg vecka alltså.

Maria Persson
0

Vet inte vad det beror på men det finns flera sista anmälnings dagar till utställningen i Nordmaling den 16/2.
På Nords sida står det 18/1
Shetlandsponnyn den 27/1

Lite förvirrande för utställare och snävt för katalogmakaren.

Annette
0

#8. Jag skrev av SP och blev också fundersam över den ovanligt långa anmälningstiden. Men står det så i tidningen måste det väl gälla, eftersom den når ut till alla medlemmar.

Annette
0

OBS! Anmälningstiden till Nordmaling utgår 18 januari.

Även sista dag för anmälan till Norrköping närmar sig, 16 januari.

Annette
0

Om man vill deltaga i Norrköping och Nordmaling är det hög tid att anmäla nu.

Annette
0

Det finns fortfarande plats för fler anmälningar till Frillesås. Anmälningstiden utgår 9 februari.

Även sista anmälningsdag till påskutställningen i Nyköping närmar sig, 21 februari utgår den.

VeronicaP
0

jag ska sätta mig att anmäla till Frillesås idag tänkte jag betala in och så med , är ju fortfarande inte riktigt hundra på vilken som ska bli 2:a hästen som ska med men Amadeus har jag bestämt nu i allafall …

Annette
0

Anmälningstiden till Frillesås utgår på lördag.

Två veckor kvar att anmäla till Nyköping. Ibland blir det fullt tidigt…

Annette
0

Anmälningstiden till Nyköping utgår om några dagar.