Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettutställning
Läst 539 ggr
Charlotte-J
0

Hållnäs idag!

Är det någon som står i "direktkontakt" med någon utställare eller ansvarig så ni har lite tidiga resultat vartefter de droppar in? Glad Man är väl nyfiken i en strut! Flört

Amor vincit omnia Kyss

Annette
0

Inte jag tyvärr, skall köra hö. Men Milla kanske?

Milla
0

JAG?????? nä vet ju inte ens var hållnäs liggerGenerad har ingen anning

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Milla
0

har msn:at cattis så får vi se om hon lämnar ifrån sig några resultat. Var ju tvungen att gå in och kolla var det var någonstans och då såg jag att cattis skulle dit. hihiFlört

Annette
0

Om inte annat så kommer det säkert resultat ikväll.

RebeckaKihlberg
0

*otålig*Skrattande

Milla
0

BIS och CH sto Fixy på 42 p

BIM och CH hingst Mistral på 41 p

Ch föl SKärgårdens Lexus

CH mini föl Lilla lila vulkan

Ch unghingst Torsten L

Ch ungsto Ekskogens Hedwig

Ch ministo Käpplinge Organza

Grattis till er alla.

RebeckaKihlberg
0

Tack Milla & Cattis Flört

Milla
0

Tacka inte mig tacka cattis det var hon som msn alla resultat

Charlotte-Aveback
0

Grattis till alla fina resultat i Hållnäs igår! Glad

Cattis
0

Tyvärr hade jag absolut ingen täckning på min mobil under hela dagen där igår. Jag gick en bra bit åt olika håll för att se om jag kunde lyckas träffa på minsta lilla signal, men icke. Först vid halv 6 på kvällen, då vi åkte därifrån, så fick jag efter ett par km kontakt och då såg jag Millas SMS. Trist, för jag hade ju tänkt kunna meddela under dagen löpande… Bleh.

En hysteriskt varm dag, jag hade riktigt ont i huvudet i går. Trots alla liter vatten man stjälpte i sig. Men man skall inte klaga, det hade kunnat regna!
Det enda jag faktiskt vill klaga på, och det kan ingen hjälpa, var de miljarder helikopterstora bromsar som besökte utställningen. TVI!
De är inga guds skapelser inte, utan det är hans polare på nedre botten som skapat dessa. Usch, gör ont som f-n när man blir biten.

En massa fina hästar var på plats iaf. Riktigt, riktigt snygga ston! Det är kul att titta då det är sådana hästar som deltager.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

[Anna-N]
0

Fler som inte hade täckning!. Förstår inte varför inte Comviq fungerar Räcka ut tungan?. Vissa hade lite skadeglädje där då ;-)).

Idag har man solstinget under kontroll och bromsarna (vilka illbattingar! ) kan lika gärna stanna kvar på plats. Dom vill vi INTE ha med oss hem.

En trevlig utställning med fina hästar och trevliga bruksekipage. Treårstona var en riktig rysare. Guld till samtliga i den klassen.

GRATTIS alla!

Milla
0

Grattis till dig själv du fick ju två guld inte illa det

Cattis
0

#11 Ja, man fick ju klart för sig att Telia var det enda rätta… Räcka ut tungan

# Vi fick med oss ett antal bromsar i bilen och det skapade en aning kaos på en viss person i bilen. Hon studsade och skrek och slogs även med de små och oskyldiga flugorna som också liftade med oss. Till slut åkte bromsarna ut ur bilen och vi kunde åka utan skrik och slagsmål vidare hem. För henne var det kanske traumatiskt, men för den som är lite lätt skadeglad (jag? hehe…) så var det hysteriskt roligt! Ännu roligare var det när man var så trött. Då var ju allt jätteroligt. Skrattande

/Cattis

[Jemla]
0

#13 BLÄH! De satans bromsarna hade ju gömt sig bakom mitt nackstöd och kröp fram för att bita mig när jag minst anade det! Skrikandes

Ni borde tacka mig istället för att jag raderade ut dem från bilen, annars hade de kanske gett sig på er oxå när de insett hur farligt det var att ge sig på mig! Räcka ut tungan

GRATTIS förresten till alla det gick bra för på utställningen!   Glad

Hanna-D
0

Någon som var där och vill dela med sig av lite resultat? Missade nästan alla treåringar och fyra åriga och äldre ston utan föl + samma klasser för mini…

Cattis
0

Läs artikeln: Utställningsresultat Hållnäs

Komplettera gärna om någon har de rader som saknas. Bilder! Mer än gärna!

/Cattis