Godmorgon 4 juli
Idag blir det först en massa samtal med veterinär, sen är det simskola. Troligen får man väl åka iväg med den gamle herrn igen sen. Suck! Men trevlig sommar iaf!
Go´morron.
Här blir de som vanligt jobb hela dagen, sen ska jag försöka hitta någon present till min kära mamma som fyller år idag.
Tips? 
#1 ush vad svårt…. jag brukar ha samma problem. Dom har ju oftast allt…. kanske nån ansiktskräm eller nåt?

Gomorron! Strålande vackert väder idag igen- sommaren är underbar!!!
#1 Ett tips: Presentkort på tex. ansiktsbehandling, masage eller nån annan liten "lyx".

God morgon.
#1 Biobiljetter till nya Beckfilmen, brukar uppskattas att hitta på något så man spenderar lite tid ihop.

Morrn Morrn idag ska vi åka till Axevalla och tävla , Amanda ska köra ett Agriaförsök , det är insprängt lopp även syrrans dotter ska köra ett sådant försök med sitt russ.. Det är ju bara nätta ca 27 mil dit hm ..
Har suttit och kollat på lite olika ställen som har SPA osv nu..det finns ju MASSOR med behandlingar man kan ge bort….vad ska man välja?!
Go morgon! Ska nog också åka till Axevalla idag om det inte blir för varmt. Min sambo kör en amatörhäst idag.
#5 Är det Slättens Lilla My som din dotter kör?

#6: Jag skulle vilja ha en ansiktsbehandling och ryggmassage. Om JAG fick välja…
.
morrn morrn
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Nu har jag kommit en bit på vägen i allafall, har skickat ett "godis-ogram" (om de nu kan heta så..) till hennes jobb….

#7 Yapp det är det *ler* då syns vi kanske..
Idag är luften lite svalare här och det går att andas. Vi hade 30 grader igår och man var som en fisk på torra land (alltså chippade efter andan).
Barnen och jag ska ta en sväng till Gränna och köpa Polkagrisar, det är nog uppskattat 
Amor vincit omnia 

Vilken tid går ponnyloppet på Axevalla? Jag har bara ett par mil dit och har aldrig varit på trav
.
Jag är mest glad för tt jag har fått behålla maten… men ställt in möten mm…