god morgon 21/2
.morrn morrn
Precis klivit upp. Mår inget vidare idag men ska gå till jobbet ändå. huvudet de bankar. men idag kommer dom från rehab till mig på jobbet så det är bara att traska sig dit.
I eftermiddag blir det hästborstning och en promenad med stona ska ja väl hinna med också. Hoppas vädret tillåter de bara.
Testade final bloom igår på lillgrabben för att se hur bra den var. Wow säger ja bara vilket underverk det gjorde
, Ska bli så kul att visa honom igen. Själv tycker ju jag att han ser riktigt trevlig ut.
ha en bra dag alla
17 dgr kvar till Frillesås

Jag skall på kurs idag också. Gårdagen var ingen höjdare, men maten var bra. Idag skall vi till räddningsskolan och släcka bränder.
Ha en bra dag!

Morrn äntligen har jag fått iväg Björnligan till skolan en pärs varje morgon. Nu är det bara dags för Bill o Bull att få promenad haha nä då så heter inte hundarna men de är som Bill o Bull i Pelle Svanslös. Idag ska jag släppa in hästarna innan jag ska iväg och skriva matte prov. Än ser vädret bra ut så det går kanske att fixa lite med lösdriften vi ska släppa dem på då stallchefen lyckades att bryta benet illa i skidbacken i Österrike. Tur man har lösdriften då till hästarna och att de gått på lösdrift förr allihop.
Ha en bra dag

Morron och morron… Har ännu inte lagt mig… Jo, men klev upp kl.00 och sedan tagit hand om valpning. Pågår fortfarande. 10 har kommit hittills. Ögonen går i kors. Vem vet, det kanske bara är fem stycken. :/ Tur att de ligger i sovrummet ialla fall, där det både finns säng och tv
Ha det gott alla!
11stycken…
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

#3: Grattis! Vilket gäng! Vilken ras är det?
God förmiddag!
Ska snart iväg till en väninna och ha "läderjunta". Vi tänkte sy på våra alster och dricka kaffe, trevligt! Jag måste bli klar med en hel del påbörjat då fler vill att jag syr, kul. Nackdelen är att jag bara kan sy kortare perioder pga. kroppens protester men det går om jag har tålamod 
Nu ska jag ta ett bloss innan jag packar bilen.
Ha en bra dag!!
Amor vincit omnia 
#3: Grattis till alla valparna :-)
Här är det bara en sak och det är IS, IS och åter IS. När ska detta ta slut. Får stå ute och grusa hela dagarna och passa så ingen häst förbryter sig. Är så less på denna vinter.
För övrigt så är det fötterna ner och huvudet upp eller om det är tvärtom…
ha en bra dag!

Godmiddag. Idag får hästen vara ifred i hagen, och troligtvis i några dagar till eftersom det ska bli dåligt väder, och så ska jag jobba i helgen som kommer. I morgon ska vi inte göra annat än att vänta på veterinären som kommer och vaccinerar någon gång under dagen. Sen är det iallafall ett år till nästa gång.
God förmiddag.
Jag har redan hunnit vara ute i stallet och gjort det som behövdes. Ska jobba idag, börjar 15.30 och slutar 09.00 imorgon. Ha en bra dag alla!
God dag!
Helt vanlig dag, sitter och pluggar och ska jobba natt så efter lunch är det sängen som gäller i några timmar så man orkar hålla sig vaken hela natten.. Ser fram emot imorgon då det ska hästas ordentligt!
Ha en bra dag!
#3: Grattis till valparna! Häftigt!