SSS Årsmöte
Är det ngn som vet när och var SSS årsmöte kommer att hållas i år?
Jag har hört olika "rykten" men kan inte hitta ngn info om mötet (men jag har kanske missat något).

Olika rykten ska man inte lyssna alltför mycket på.
Det kommer att hållas den 13 april i Vrigstad. Information kommer.

Tack!
Ska genast skriva in det i almanackan!

#1 var ligger vrigstad?? känner igen namnet men kan inte placera det
Norra småland
Mitt emellan Värnamo och Vetlanda, ganska nära Sävsjö

Det är väl där höstmötet var 2006?

#5 Ja, det stämmer.
Bara så tråkigt att det ligger så långt söderut för oss uppåt landet.
Självklart småland, eller hur Anna Lundin. Sveriges nya Shetlandsmetropol: Höstmöte, Årsmöte och en flytt av en sedan flera år inarbetad utställning i Skåne till Småland. Småland Rocks…

#8 Ge dig nu! Det var i Syds region det skulle vara i år och då beslutades det att det skulle vara i Jönköpingstrakten. Inte konstigt att det lades där eftersom så många som möjligt ska kunna ta sig dit och Skåne ligger betydligt mkt längre bort. Du menar väl ändå inte att mötet ska ligga längst ner i södra Skåne dit ett fåtal har väldigt nära och alla andra väldigt långt.
Anna Lundin? Varför drar du in henne?

#8 Och om Småland nu är Sveriges nya shetlandsmetropol så är det väl bara att gratulera dem som bor där och har nära till allt. Var glad för att den inte ligger i norraste Norrland, för dit hade du haft väldigt mycket längre än om det som nu tydligen ligger i Småland.
Det känns RIKTIGT OTREVLIGT att bli anklagad för något man över huvudtaget inte är inblandad i! Jag sitter inte med i någon styrelse alls och jag har inte över huvud taget pratat med någon i någon styrelse om var aktiviteter ska läggas!!!!!!!!

Man måste var rejält missnöjd i sitt liv om man orka sitta och klaga på allt här eller så har man för lite att göra och för mycket fritid men har man så mycket tid så har man väl också tid att köra några mil till SMÅLAND

#1 Vet att man inte ska lyssna på rykten. Det var därför jag ställde frågan men det kunde jag iofs gjort direkt till ngn i styrelsen. Det bara kändes så smidig att snabbt slänga ur sig frågan här när jag vet att både du och Kristin mfl ofta finns här.
Nu fick ju dessutom fler än jag ta del av svaret!
Det är ju så att när inte informationen finns på i detta fallet SSS hemsida/tidning så skapas ju lätt rykten. Har för mig att det brukar finnas lite kort info i Shetlandsponnyn nr 4 om kommande års årsmöte. Helgerna på våren blir så fort uppbokade och SSS årsmöte vill man ju inte missa.

Det verkar som om informationen om årsmötet kommer ut i senastye laget i år. Det ligger ännu ingen info på hemsidan och tidningen kommer väl ännu inte på ett tag.