Go`morron! 22/2
Nu har vi kommit iordning med alla 11 valparna och faktiskt fått sova hela natten. Om 10minuter är det dags att åka med barnen till dagis, sen jobba några timmar innan jag får köra hem på rasten till hundarna, och sen jobba igen. *Pust*
Får tacka er som grattade oss igår. Det är Leonberger vi har… Ha en bra dag alla!!!
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

morrn morrn
prexis ätit min frukost som idag bestod av potatisplättar som blev över igår
. Älskar plättar.
Zettan gjorde stora framsteg igår och hade skaklar efter sig. I helgen kommer vi testa vagnen. Idag ska vi åter igen ut och dra stolpar. Det blåser och de regnar ingen höjdare alls. Men vi får hoppas att vi inte blåser bort.
Ska strax till jobbat en sväng och jobba.
ha en bra dag alla

Det har blåst hela natten och håller på än.
Jag skall jobba hela dagen. Det blir lite av varje, förbereda inför söndagens högmässa och träffa ett sorgehus för att ta ut en gravplats bl a. Som det har blåst finns det nog grenar att ta bort också.
Nu du Zettan har jag också kommit igång med utställningsförberedelserna
. Igår delade jag Eros man. Han fäller inte ett endaste hårstrå ännu, så han är jättefin. Jag hoppas han väntar tills efter utställningen med att börja. Hoppas det blir hyfsat väder i helgen = ingen blåst, för jag behöver träna lite visning med ungstona.
Ha en bra dag!

#2 vad du är duktig
JAg ska dela man i helgen och se hur Zettan ser ut i de. Vet inte om ja gillar att ha all manen på en sida i allafall. Hon ser konstig ut på manfria sidan. Lillkillen han har ju en naturlig mittbena så de är underbart. Hoppas Eros håller hårstråna nu då =)

Jag tycker Eros ser lite fjollig ut med delad man, så jag kanske kammar tillbaks den igen.

Morrn kunde inte låta bli att skratta lite när jag läste om fjollig me delad man lät så kul och gulligt. Själv håller jag som bäst på att försöka få iväg mina odjur till skolan . Yngsta vägrar kliva upp idag han hatar skolan o s v så låter det varje morgon här sen när han väl är där är allt frid och fröjd.
Igår hade jag insläpp och fodring, vi har börjat se över lösdriften så vi ka släppa dem på den snart. Puzz mår jätte bra och har börjat bygga en hel del muskler av den kuperade terrängen i hagen och sen promenaderna och annat.
Tyvärr sägs det att det ska bli regn här med inge kul alls, ska försöka få lite gjort ute innan regnet. Just nu tittar solen fram men det blåser rejält.

#5. Vid närmare eftertanke kanske det inte gör så mycket om man ser fjollig ut när man är valack
.
Äntligen fredag
Härligt eftersom jag är ledig på fredagar från jobbet. Har precis skickat iväg barnen till skolan, dessutom har jag hunnit städa toan och dammsuga hela nedervåningen.
Vid 10-tiden kommer hovslagaren, 3 Islandshästar ska få nya skor och så är det några av shettisarna som ska verkas idag
Ska ut och rida Gosa idag också, får se om det blir innan el efter hovslagaren varit här
. Ha en bra dag alla….

God morgon!
I kväll får vi besök av vänner från Holland som skall stanna över helgen. Alltid mysigt och kul att få visa dem Stockholm, som dagen till ära iklätt sig vårskrud! 8 plus, blå himmel och sol - det kan nog holländare behöva! 
Ha en bra dag!

God morgon här blåser det som attan ( inte så ovanligt precis) Igårkväll och natt regnade det värre än värst , skitkul nu när det äntligen hade börjat torka upp. Jag ska träna lite med Amadues idag är tanken och måste åka och handla lite med hm
God Förmiddag!!
Sitter och väntar på att Volvo ska ringa mig och tala om om min bil är klar. Jag har den på felsökning då varenda (en lätt överdrift) kontrolllampa lyser, värsta discot i bilen ;-)) Undrar jag vad dom kommer fram till!? Det värsta är ju att allt som jag ev. måste byta säkert kostar skjortan och det är säkert många fel, blä. Bytte för 1 månad sen luftmassemätare och den var inte direkt billig. Bilar = Sparbössor utan nyckel!
Ha en bra dag!
Amor vincit omnia 

#6 Haha ok jag trodde de va hingst men en söt fjollig valack är ju bara charmigt ju.