Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett13-bruks
Läst 691 ggr
Kullen
0

Agility i Karlstad

Jag kommer att hålla i en agility träning i Vålberg på Mörkeruds Hästgård den 17 maj.

Kolla in www.valbergsrks.se och titta under fliken kommande aktiviteter så finner ni mer info…..

millus
0

Då ska vi komma.

Linnah
0

Jag tänkte skicka dit min hästskötare med mina hästar. :)

millus
0

Men åh, kan inte nån byta dag. Samma dag har trimgruppen shettisryttarna träningstävling. Det är tråkigt att välja!

Trim
0

Det kanske går att kombinera… Vi kör de lätta klasserna först. "Hoppningen " kommer att gå parallellt med "dressyren".

Kullen
0

Vad kul att det blir några som kommer..

Kullen
0

Om det finns intresse så kommer det att bli mer agility under sommaren.

Trim
0

#6 Det kan finnas plats att ha agilityn på Equality Line… Du tar hand om agility och vi vårt. Så vad sägs…? Det tål att dikuteras tycker jag i allafall.

I vårt gäng är det ingen som direkt vet var det är men säkert skulle tycka att det skulle vara roligt att se.

Annette
0

#7. Menar du på utställningen den 30 augusti?

Trim
0

Nej, på vår "Träningsdag under tävlingslika förhållanden" 17/5. Trimgruppen har oäktingar med i gänget och därför kan (får) inte vi stå för ridklasser den 30:e. Tyvärr. Vi hade gärna gjort det. Vi går under Sportryttarsällskapet Hammarös flagg när vi har arrangemang.

Själv hoppas jag på att RKS passar på att arrangera något eller någon annan i Nord den 30/8. Det är så otroligt gott om plats.