Agility i Karlstad
Jag kommer att hålla i en agility träning i Vålberg på Mörkeruds Hästgård den 17 maj.
Kolla in www.valbergsrks.se och titta under fliken kommande aktiviteter så finner ni mer info…..
Då ska vi komma.
Jag tänkte skicka dit min hästskötare med mina hästar. :)
Men åh, kan inte nån byta dag. Samma dag har trimgruppen shettisryttarna träningstävling. Det är tråkigt att välja!
Det kanske går att kombinera… Vi kör de lätta klasserna först. "Hoppningen " kommer att gå parallellt med "dressyren".

Vad kul att det blir några som kommer..

Om det finns intresse så kommer det att bli mer agility under sommaren.
#6 Det kan finnas plats att ha agilityn på Equality Line… Du tar hand om agility och vi vårt. Så vad sägs…? Det tål att dikuteras tycker jag i allafall.
I vårt gäng är det ingen som direkt vet var det är men säkert skulle tycka att det skulle vara roligt att se.

#7. Menar du på utställningen den 30 augusti?
Nej, på vår "Träningsdag under tävlingslika förhållanden" 17/5. Trimgruppen har oäktingar med i gänget och därför kan (får) inte vi stå för ridklasser den 30:e. Tyvärr. Vi hade gärna gjort det. Vi går under Sportryttarsällskapet Hammarös flagg när vi har arrangemang.
Själv hoppas jag på att RKS passar på att arrangera något eller någon annan i Nord den 30/8. Det är så otroligt gott om plats.