God morgon 24/2
Morrn morrn
Precis hemkommen från stallet. Hästarna fick komma ut och stallet är mockat och allt är klart för kvällen. Idag ska ja och en kompis besöka Anne och Ben på Jäboruder. Hoppas vädret blir bättre framåt dagen. Ser fram emot en dag bland massa shettisar i olika färger och storlekar. Ska bli riktigt kul att komma "hem" igen.
Annars händer det inte mkt här. Igår körde ja Zettan med vagnen och det gick hur bra som helst. Så underbart de kändes. Lilla Zettan.
ha en bra dag alla
Gomorgon Sverige, Vad kul allt later! Kan inte vanta tills jag far mina tjejer ut till Universitetet. Dom ar fortfarande i hagen nara hemma dar en kompis ser efter dom :(
Idag akte vi in till Toowoomba och hade frukost och lunch, sen kom vi hem (till Universitetet) och tyckte att det vore kul om vi hade "swag wrestling" ute pa graset (swag=nastan som sovsack fast med madrass). Sen vore det kul at aka kana ner for hallen sa vi fyllde den med vatten och diskmedel :)
#0 lite avundsjuk blir ja! Jag vill ocksa se deras fina shettisar nagon dag. Men sa latt ar det inte nar man bor i Australien! Ha en bra dag!!
Ps. Kom hit om ni vill ha varme, vi hade 37 grader varmt igar!! :)

Godmorgon
#2 så sköönt med värme, här blåser det halv storm och är svin kallt;P Idag blir det lite övningskörning och sedan ut till stallet. En körtur i blåsten är väl aldrig fel?
Ha en bra dag!

god morgon här blåser det fortfrande riktigt mycket och det viner bra runt knutarna.

Det blåser här också, det verkar som om det ökat igen.
Har just varit i stallet och gjort klart det mesta. Har högmässa kl 14, så jag måste vara på plats före 13. Dum tid, förstör ju hela dagen. Får se om det kommer något folk alls. Det är väl bäst att hoppa in i duschen så man inte stinker hästskit ;)
God eftermiddag!
I Lund blåser det en hel del, även om det har avtagit något. Var uppe relativt tidigt för att hinna storhandla mat innan jag och mamma skulle åka iväg och titta på valp…."tyvärr" så är den uppfödaren vi skulle åka till på utställning med några valpar och hon gick vidare till BIS i eftermiddag..så vi får åka och kolla på valparna nästa helg i stället..alla vet vi ju långa dagar det kan bli på utställningar..speciellt om man går vidare. Kommer vara svårt att hålla sig en hel vecka till innan man får träffa dom små söta valparna 
Hoppas ni får en bra dag!

Go förmiddag, är på väg till stallet och lilla bus, igår vart de prommis med henne. Får se om hon motionerat sig själv idag då de andra två är ute och rids då brukar Puzz rejsa runt i hagen me fåren.
Nu ska jag fika o sen åka.
Ser fram emot bilderna i kväll Sandra är så nyfiken på att se fina hästar.