God Morgon 6 juli
Jag är mer död än levande. Höll på med hö länge igår, så kom ej i säng förrän kl. 01. Skulle ge vad som helst för att få krypa ner i sängen igen. Nu är allt hö under tak, skönt.
Gräsklipparen kallar, hoppas jag inte somnar på den.
Ha en bra dag!
God morgon!
Skulle bli över trettio grader idag förutspåddes på vädret…
God morgon.
Ja då blir vädret som igår. Vi hade drygt 30 igår. Alldeles för varmt tycker jag.
God morgon.
Här kommer de bli varmt idag, höll på att gå under när jag gick ifrån tåget till jobb = promenad på 5min.
Får väl jobba på ordentligt idag så kanske jag kan gå lite tidigare, då blir de ett dopp i havet för min del.

God morgon.
Här är det också varmt. Jobbar bara halvdag idag, ska bada sen!!

God morgon.
knappt två arbetsdagar till ledigt!
morrn
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Go förmiddag!
Idag ska jag utöka hagen lite, pust, måste nog göra det sent i kväll, man orkar inte mycket i värmen. Men visst är det underbart med värmen. Man får åka och bada varje dag och käka glass -Mums! Lite synd om hästarna bara, bromsarna är för hemska. Vilka jättemonster! Tar in hästarna några timmar mitt på dagen så dom får sova i lugn och ro.

Guten Morgen ^^ (tyska)
nu ska ni inte klaga på värmen, ^^
jag vet att det är varmt, men det är ju bättre att det är varmt än att det regnar o så..
det enda som hjlper att svalka sig i denna värmen är att bada :b
God eftermiddag.
Har varit i Täby C och storshoppat. Både nyttiga och mindre nyttiga saker. En fin kjol och en bok unnade jag mig bland annat. Nu ska jag i väg och kolla alla stängsel, vildsvinen är duktiga på att ha av trådarna!

God kväll!
Har tillbringat eftermiddagen på badet med mina barn (o man). Varmt! Fast inte i vattnet iofs. Men skönt att kunna doppa sig i denna värme!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

God kväll!
Hemma igen efter två jättehärliga dagar och 120 mil i bilen. Sett en massa fina hästar och haft det jättetrevligt.