Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 305 ggr
Annette
0

God Morgon 6 juli

Jag är mer död än levande. Höll på med hö länge igår, så kom ej i säng förrän kl. 01. Skulle ge vad som helst för att få krypa ner i sängen igen. Nu är allt hö under tak, skönt.

Gräsklipparen kallar, hoppas jag inte somnar på den.

Ha en bra dag!

thira
0

God morgon!

Skulle bli över trettio grader idag förutspåddes på vädret…

nallebjörn
0

God morgon.

Ja då blir vädret som igår. Vi hade drygt 30 igår. Alldeles för varmt tycker jag.

RebeckaKihlberg
0

God morgon.

Här kommer de bli varmt idag, höll på att gå under när jag gick ifrån tåget till jobb = promenad på 5min.

Får väl jobba på ordentligt idag så kanske jag kan gå lite tidigare, då blir de ett dopp i havet för min del.

Lauth
0

God morgon.

Här är det också varmt. Jobbar bara halvdag idag, ska bada sen!!

ingrid
0

God morgon.

knappt två arbetsdagar till ledigt!

Milla
0

morrn

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Daladis
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go förmiddag!

Idag ska jag utöka hagen lite, pust, måste nog göra det sent i kväll, man orkar inte mycket i värmen. Men visst är det underbart med värmen. Man får åka och bada varje dag och käka glass -Mums! Lite synd om hästarna bara, bromsarna är för hemska. Vilka jättemonster! Tar in hästarna några timmar mitt på dagen så dom får sova i lugn och ro.

__iE
0

Guten Morgen ^^ (tyska)

nu ska ni inte klaga på värmen, ^^
jag vet att det är varmt, men det är ju bättre att det är varmt än att det regnar o så..

det enda som hjlper att svalka sig i denna värmen är att bada :b

Hanna-D
0

God eftermiddag.

Har varit i Täby C och storshoppat. Både nyttiga och mindre nyttiga saker. En fin kjol och en bok unnade jag mig bland annat. Nu ska jag i väg och kolla alla stängsel, vildsvinen är duktiga på att ha av trådarna!

Cattis
0

God kväll!

Har tillbringat eftermiddagen på badet med mina barn (o man). Varmt! Fast inte i vattnet iofs. Men skönt att kunna doppa sig i denna värme!

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

RebeckaSvensson
0

God kväll!

Hemma igen efter två jättehärliga dagar och 120 mil i bilen. Sett en massa fina hästar och haft det jättetrevligt.