Hingstföl
Ekstrands Pumba e: Dalsgårds Favorit u: Dalsgårds Corina, diplomsto, SUCH och fått 42p senast igår på Svalöv utställning.
Pumba visades också i Svalöv där han blev Championföl. Är visad på fölbesiktning också där han fick 41p. domarna har sagt att var rädd om honom och kastrera han inte. Pumba har många syskon som det har gått bra för. Ekstrands Klarabella som är 2 år och fått 42p flertal gånger och blev reservBis på riksen i år på Fårö, Ekstrands Hiawatha som blev klassvinnare i Gråmanstorp i 1-års klassen på 41p.
Säljes till någon som är intresserad av att ta fram honom.
Finns han kvar? vart finns han??

I Halmstads trakterna finns han

Ska visas i Frillesås den 9/3.
Är halvbror med Ekstrands Hiawatha som blivit såld nu..
Kan berätta att det är en riktigt snygg grabb som verkligen syns! Jättefin är han.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#7: En riktig snygging!

#8 Yapp det är en fin kille det där men så har han ju våran Majsan som mormor 

Fast jag tror att det är hans mamma som gör att han är snygg, Utav 6 avkommor har 5 fått guld ett flertal gånger…. plus att hon är snygg själv. Hon fick 42 p i höstas…=)

#10 hehe men generna kommer från mormorn *S* Bra Sto linje är inte fel och det är ju där man ska kolla på moder sidan ;-)
#11 nu tycker jag du är taskig kan du inte låta 10 tro som hon vill…
man ska ha respekt för de äldre
Veritas odium paretFörvånad
Va fin Pumba är!

#12 haha glömde ju det ;-) jo jag ska låta den *gamle* tro som hon vill 

Då kommer generna ännu längre bak än majsan…Sen kan de ju vara så att faderns gener passar också..
Ja visst är han fin.Hur ser din ut kristin..kommer ju mötas i Frillesås
#15 han är täckt av lera och gammalt hö så jag vet int….
Nädå, jag helt partisk och kanke också patetisk gillar min lille gosse. Återstår att se vad domaren tycker. Han kommer att vara nästan exakt 9 månader visningsdagen så oavsett ska det ju hända mycket sen förhoppningsvis i positiv riktning. Jag satsar på socialträning vid denna utställning men blir det mer än så är det ju ännu trevligare. Han fick 41p vid fölbesiktningen, det kanske är svårt att matcha det nu…..

#16 ja ska bli spännande att se
Är nervös för att visa Klara. Men tänkte börja i tid om ifall att hon inte får diplom.

Pumba fick också 41p av Morgan på fölvisning och sen 40 p i Svalöv

Pumba är då 10 mån. och 6 dgr
OOOO Vilken Goding
Ja han kommer att bli bra tror jag.

Ja han är fin..