God Morgon 7 juli
I natt var det varmt! Dottern verkar ha fått feber, stackaren. Inte roligt.
stackarn… Jag har själv mått pyton nästan varje dag… i tisdags mådde jag okej… Kan inte temperaturen stanna på 24 grader istället för att bli över 30? Idag är det iaf mulet i Göteborgstrakten… hoppas på regn… det behövs…
God morgon. Här är allt under kontroll…23grader just nu.
God morgon! här har vi bara 18-19grader ännu,men det blir väl mycket varmare,Har utlovats ca30 här också…svårt å sova för alla kliande mygg och broms bett….
God morgon. Idag är det marknad!

God morgon.
morrn morrn idag blir det städa av 
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Morrn morrn i dag är det mer behagligt i går hade vi som varmast 38 grader i skuggan och det var faktiskt lite för bra alltså, var inne på sprintermästarn och kollade och då på kvällen var det alltså 32 grader i skuggan inte klokt.. Så skönt med lite vila i värmen kanske man får nogåt gjort här hemma *ler*
40min kvar, sen är denna jobbveckan slut. Men först ska de fredagsfikas och vara bok-lotteri (jobbar med böcker) …å jag vill ha "Nobels Testamente", så håll tummarna.
Trevlig helg gott folk!!!
Färentuna, Stockholm klockan 15:03:pip.
39,9 grader i solen. 30,6 grader i skuggan.
Jag smäller av snart. Precis som vissa skidsporter blir inställda när det är för kallt borde vissa saker bli inställda när det är för varmt. T ex mitt kontorsjobb.
Visst är det skönt när det är ljust ute länge på kvällarna OM och NÄR man orkar göra saker efter heltidsjobb men som det är nu gillar iaf inte jag läget. Vansinnigt att rida eller motionerna hästarna som förövrigt också verkar smälta bort i sina hagar. Visserligen motionerar hästarna sig själva när de försöker komma undan jumbojetbromsarna. (Förfinat djurplågeri?!) Jag har massor med ideellt arbete att utföra men som det är nu funkar inte min kropp på kvällen (ens knappt på dagen) och det gör för den delen inte heller welshföreningens databas som jag behöver jobba med. Kanske den också fått solsting? 1,5 timme kvar tills arbetsveckan officiellt är över och sen ska jag hälla i mig minst en liten isthe och äta jordgubbar och glass till.

God Kväll :P
idag har det varit varmt! helt kvavt i luften, tror det kmr att börja åska senare ikväll.. :/
har badat idag (: skönt, 25 grader i vattnet var det =)
#4 vilken marknad? Killebom ?