God förmiddag 8 juli
Svalare ute idag, då kan man kanske få lite nytta gjort. Huset behöver städas, gräset klippas och kylskåpet fyllas på. Ungarna hostar och snörvlar, får försöka övertyga dom om en kompisfri helg, så de piggnar till tills på måndag. Om två veckor har gubben semester, så de måste orka på dagis/fritids ett tag till.
Ha en bra dag!
kom precis en riktig skur med ÖSREGN men nu ser det ut att ljusna…
morrn! vi kom hem från skärgården igår eftermiddag, efter en galet solig vecka. det ska bli dåligt idag, men ser bra ut ännu. vi flyttar ut till en villa idag för att vara husvakter, ska bli trevligt.

Låter lagom jobbigt att vara husvakt. Eller är det en trädgård på 10000 kvadrat som skall skötas också? Fem hundar som skall motioneras och huset målas om?
Haha. Nä, kissen Sture, ett hus på dryga 100 kvadrat, en trädgård och så ska vi bo där i 3 veckor. Helt okej. :) Särskilt eftersom vi får ta dit kompisar och ha middag och sånt (stort partaj är väl kanske inte aktuellt, men som tur är har vi lugna kompisar). Uteplats och stor grill och fin trädgård med liten fontän har man inte tillgång till varje dag! :)

God förmiddag!
Börjar blåsa lite här och kanske kan det bli lite regn idag. Ska snart ut en runda i hagen och prata lite med fölisarna och sedan blir det väl en flyghavrerunda.

Yes, nu regnar det här.
tjaba labba alla goa människor!! Vi har regn hihi och i kväll blir det grillkväll med vänner och bekanta.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#7. Har du redan börjat förfesta?
Nej nej är ju bara glad ju
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Vi har stekhett ute här nu. Inte många moln på himlen och de som finns är vita och fina. Inget regn så långt ögat når.
Nu ska jag ut och sola…

Kommer lite regn här nu, men än så länge bara lite droppar.

Jag ska släpa med mig en kompis till Rålambshovsparken i kväll och se Jonas Gardell,vare sig det regnar eller ej..=))) Kl 19.00 om någon vill dit.

Vad kostar det?
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.