Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 24-köpes
Läst 1440 ggr
Miija
0

MINISTO sökes på foder...

Börjar kika redan nu efter trevliga, lämpliga ston. Förhoppningsvis för att få köpa senare annars att då låna.

Tanken är att ha 1-2 ston till. De ska vara trevliga, helst genomgående brittisk stam (kan ev göra undantag).

Färger så som isabell/skäck/black, musblack/skäck , (ljus)brunblack/skäck eller annan intressant färg att kombinera med rödblack hingst.

Visst, en bra häst har ingen färg men önska kan man alltid.  Glad

Unghäst eller äldre sto har ingen betydelse.  

Förslag emottages via PM eller mia.johansson@hogsby.net   Tack!

Miija
0

*****putt*****

Madelene_Udd
0

Stuteri Midgård har ett  par blacka ston till salu, 2 avelsston och 2 ungston, tror jag. Ett av avelsstona har rent engelsk stam, hon heter Boltwood Sally Lunn. Kan ju vara värt att titta in på deras hemsida….

Jag har inta adressen här och nu med den finns på Cattis Shetlandsponnylänksida.

Lycka till med ditt hästletande!

Häls Madde

Benjamin
0

Stuteri Skäpperöd har också alltid minisar till salu. Gå in på www.skapperod.com

Miija
0

#2. Jo, jag vet. Men de är till salu…Sally har jag tittat på länge och även pratat med ägaren om fast i ett annat ärende.

Kanske kan man fråga fast det står till salu…Generad

#3. Ska kolla in där oxå.

Miija
0

**********putt***********

Miija
0

**********putt*************

Miija
0

Putt.

Miija
0

Knuffar lite…

Svart sto skulle vara skoj också…*filurar*

Miija
0

Herregud så svårt det ska vara att hitta/få tag i bra ston när man vill ha dem på foder.  Ledsen

Alltid är det något strular eller inte stämmer…  Med andra ord, kom gärna med fler förslag.

Miija
0

Puttar återigen…har ju bara ett sto kvar nu.

Ett sto med mycket Marshwood-blod vore inte helt fel…