God Morgon 080228
hej
Idag har jag tagit semester ! jag ska fixa lite med Tombstone, han fäller i tussar o jag ska försöka hjälpa honom av med dem.. sen blir det städning inne en stund, Min pappa fyller år idag så jag o barnen ska dit efter deras skola o fira honom lite !
Annars är det mesta lugnt tycker jag, hästarna mår bra o det känns som om våren kommer närmare, ska bli skönt o det kommer lite värme.. Hästarna som ska med till Frillesås är så fina i lerinpackning, hur ska man få dem respektabla är frågan, men det får gå… ska bli kul o åka ut igen, har inga speciella förväntningar men kul ska det bli:)
ha en bra dag allesammans

God morgon!
Igår blev träden klara, så idag skall jag bara snygga till samt förbereda för morgondagens begravning. Jag hoppas kunna sluta lite tidigare än restan av veckan. Vi måste in och fixa pass till barnen och hämta vaccinet, för i morgon skall de få sina sprutor inför resan.
Jag hade en riktig mardröm i natt. Jag drömde att jag var i Frillesås och hade fotograferat hundratals kort. men glömt att ta av linsskyddet på kameran
.
Ha en bra dag!
Morrn! Här blåser det friskt men solen kikar fram så det blir en fin dag hoppas jag.
Ska städa idag…men då är det gjort sen.
Har ganska ont i kroppen och min ena medicin är snart slut så det ska bli spännande och se hur det blir sen…om det funkar med en medicin eller om jag ska fortsätta med den andra oxå..Märks va doktorn säger…
Se om det blir tid över för nå extra med pållarna.
Ha det gott !

morrn morrn
hihi Annette ja ska påminna dig om linsskydet ja lovar
TA de bara lugnt
.
Här har man tagit sovmorgon idag. Ska jobba lite senare för ja får besök på jobbet av några som ska hjälpa mig med det nya datasystemet så även ja kan se på de små datorerna. Ska bli väldigt intressant att se hur de verkar. Jag vill ju så gärna kunna se på datorn som alla andra.
BAstic har börjat fälla som in i norden så igår stod ja säkert i 40 minuter med skrapan. Så idag blir det åter igen skrapan. Annars börjar han se bra ut under den tjocka pälsen. Han kan hemma ställa upp sig och göra bra i från sig. Så vi hoppas att han ska vara bra till Frillesås också.
Ha en bra dag alla just nu skriner solen här

Idag ska jag åka till dagis i byn med häst o vagn, hämta en liten tjej och skjutsa hem henne till sig . Lovade det i somras, och nu ville hon utnyttja erbjudandet.

God middag, här skiner solen idag men det blåser fortfarande.
hm just det Anette våra barn måste ju och fixa pass där sa du något *ler*

Tjingeling
Passar min fasters häst nu när hon ska föla och i morse när vi släppte hästarna satt där rejäla vaxproppar i spenarna. Så snart har vi en liten Dusolbebis här på gården 
// sofie

#7 ja du Hanna, om du skulle se dem så … hmm.. men klart svårare med skäckar.. vi har ju en om går här med, han är inte vit där dom säger att han är vit.. Men du visar alltid dina skäckar i så fint skick att man undrar vad du använder… Klorin??
#8 Hihi, tack! Nej så starka medel som klorin skulle jag inte våga använda. Hederlig puts och gnuggande är det som gäller.

#9 skoja juh bara, förstås !!! men vita blir dem !!! han är så vacker din fina Epus, funderar på att komma upp med någon ett år ! kan va kul med lite annan fär oxå:)