Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikettallmänt
Läst 428 ggr
Linn_Doris
0

Fint skick

Vill bara dela med mig av en sak…

Lämnade mitt sto på betäckning hos Lotta och Rossmons Jackmani tidigare i sommar. Efter en incedent vid en tidigare betäckning så va jag lite nervös i vilket skick mitt lilla sto skulle va när jag hämtade henne.

När jag sedan för ett par dagar sen åkte för att hämta henne och fick se henne var det som en stor sten släppte från mitt hjärta, för hon va i så fint skick. Lotta hade fixat och grejat med henne så hon var så himla fin.

Så tack Lotta för att du tog hand om min guldklimp så bra när jag var så nervös. Kan varmt rekomndera er att skicka era ston på betäckning till Lotta och hennes fina Hingstar.. Och så är ju Jack bara sååå fin…

Charlotte-Aveback
0

Grattis Lotta till så fint beröm!

Charlotte-J
0

Tack tack, det är så att man blir generad Generad

Amor vincit omnia Kyss

JennyStaaf
0

Vilket trevligt inlägg! Grattis!

Annette
0

Roligt att läsa när det är åt det goda hållet. Det glöms tyvärr lätt bort.

VeronicaP
0

Kan bara hålla med , det är kul att läsa sådana här positiva saker också *ler*

eva.s
0

Grattis Lotta! Det var fina skrivna rader.

Jag själv har oxå alltid hämtat hem fina ston från Älvåsens stuteri. Tack May.

Milla
0

Då måste jag också få berömma mina hingsthållare då. Karin linnestofta, Veronika slättens, Sonja lillåkras och Anneli hasselbosGlad

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

jojjehanna
0

Vilken trevlig tråd!

JMax
0

Kan bara hålla med #0! Både Silke och "Häxan" har haft det jättebra hos sina respektive pojkvänner (Silke o Findus, Häxan o Jack) Känner mig inte ett dugg orolig för att lämna dem hos Lotta, jag vet att de får allra bästa omvårdnad där!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Charlotte-J
0

Det är ju nästan så det blir pinsamt Generad Att det ska vara så svårt att ta emot beröm Flört

Amor vincit omnia Kyss

kacka
0

Själv tycker jag att Elinor Montonen alltid lagt ner en massa tid på mina ston… Även om Anders och hans fruar tar mer och mer tid… hihi….

Charlotte-J
0

För mig är det jätte viktigt att tiden då ett besökssto är här blir så bra som möjligt + att för mig känns det dessutom jätteviktigt att stoet är i fint skick (+ gärna lite uppsnoffsat") när stoägaren hämtar hem sitt sto. Det tar inte så värst många minuter att tvätta av stoet diverse brunst och betäckningsspår samt borsta av och kanske "blanka till" lite. Detta gör så mycket för stoägaren att det är värt varenda sekund. Man vill ju att det ska vara positivt att lämna iväg sitt sto på betäckning. Man vill ju att alla inblandade ska vara nöjda.

Amor vincit omnia Kyss

kacka
0

Tyvärr är det inte alla som gör så…

VeronicaP
0

Tack Millan