cherry boy
någon som har en häst efter cherry boy?
skulle vara kul att se lite bilder samt höra hur dom är i temp. mm.
har själv ett sto efter cherry boy.

Där bl.a. Turbolina & Turbofina är födda finns lite info och några bilder…
Ska uppdateras när tid finnes… ;)
www.sorbyskogens.nu/petras
Cherry lämnar annars mycket trevliga avkommor, de jag träffat, något sena i utvecklingen rent kroppsligt, lite kantiga som unghästar alltså, men fin fina travponnyer!
Han själv och flera avkommor har varit/är bland Sverige eliten!
Cherry själv är helt underbar, snäll mot alla, barn som vuxna och kan verkligen styla när det är dags att visa upp sig för stona även fast han nu är 30 år gammal! Han rör sig dessutom med lätthet trots denna höga ålder.

lite kul att få höra va någon annan tycker om honom hans avkommor. jag har flera bilder av turbo som föl. köpte henne som 1 åring. det stämmer väldigt bra in på henne som en kantig unghäst :D hon va kantig och taning väldigt länge sen blev hon en rund och bred dam som är inte heller blev så stor. om man jämför med dom flesta av hennes helsyskon så är hon ganska liten och är inget travämne alls. lite synd men hon är underbart trevlig i tempramenten och världens snällaste..
#2 är de lambii som robin sellmander kör nu???

#5 Japp, det är Robins ponny!
#1 kul att höra att han är pigg och glad fortfarande i så hög ålder!
Lambii har jag kört! En väldigt mysig pålle!! ni skulle sett vad fint hon gick när vi körde förbi korna ;) så fint brukar hon inte gå på banan