God morgon skottdagen 29/2!
Här är det full vinter igen! Några cm nysnö kom i natt och det är "snorhalt". Solen är på G så man får hoppas den gör så snön försvinner.
Har varit i stallet på morgonen och påbörjat dagens "mockrunda". I dag kanske man hinner fota lite hästar också. Vi får se…
Ha en bra dag allesammans! 

morrn morrn
Idag blir de stor fet här hemma. Min pappa fyller 60 år just idag. Så de blir väl 40 pers här i eftermiddag/kväll
. Så här är det gull gång med tårtbak och kakbak. Men ja ska strax smita iväg till stallet. Hästarna ska få sin skötsel nu på morgonen. Så det känns skönt att ja tog en semesterdag idag faktiskt.
Igår var jag ute och körde Zettan med vagnen. Hon är underbart snäll och kämpar på. Idag blir det en sväng med vagnen igen. Sen ska massa päls borstas av från Bastic och Rosa ska få sig en promenad.
ha en bra dag alla

God morgon alla!
Idag är första morgonen som känns ganska "vanlig" igen efter tråkigheterna sista veckan. Kanske är jag på väg ut ur "bubblan"… Tänk att en liten pålla man inte ägt ens 9 månader kan betyda så mycket.
Jag är tacksam för att jag har några djur till som jag varit "tvungen" att ta hand om, annars hade jag nog inte klarat detta så pass bra ändå.
Vill oxå passa på att tacka ALLA som hört av sig! Det har hjälpt mycket. Ingen annan kan förstå hur det är, på samma sätt som likasinnade kan.
Här har vi också fått snö inatt med några cm! Har inte hunnit vara ute ännu, men snart så.. =) Får åka till stallet efter lunch då den där stora tjejen ridit min lilla älskling! hoppas det ligger kvar tills dess!
#2 Vilken vacker bild!
Här skiner solen och det är nån minusgrad.
Har mått pyton hela natten. Haft hög feber, rethosta, ont i huvet + förkyld. Fick ringa hovis som skulle kommit nu på morgonen och flytta fram tiden tills nästa vecka.
Älsta sonen är också sjuk och vaknade inatt och hostade tills han spydde…
Hoppas vi mår lite bättre till helgen…är ju tänkt att hämta hem nya hästen i morgon och då måste jag ju ha lite mer krafter…
Skottdagen var det ja - är det någon av er flickor som tänker utnyttja tillfället och fria till sin pojkvän/sambo idag?
(själv är jag ju redan gift)
Tittar ut och ser ömsom sol och ömsom moln på himlen, det blir säkert bra. Här händer inget särskilt idag, enligt planen.

#5 Jasså det är idag man ska göra det *S* du vet vi som inte är så insatta i sådant där;-) jag är ju inte gift men ändock varit förlovad i 15 år i år *ler*
Vet inte heller om jag vill kalla det god morgon , är inte frisk ännu och kroppen känns som den gått igenom en ångvält så öm är den , halsen är dubbel så tjock och den där lilla gubben i huvudet vill inte sluta banka i skallen på mig . Men men det går väl över så småningom.

Här är det fullt upp. Har varit och jobbat sen tidigt i morse. Före det var jag i stallet. Nu är jag hemma för att duscha, byta om och äta middag. Lite tidigt med middag kl 11, men sedan blir det inte mat på länge för det en en begravning med ca hundra gäster efter lunch.
Efter jobbet blir det stallet igen. Ikväll skall jag frossa i onyttigheter framför TV:n. Hörde på radion att det är Så skall det låta.
Ha en bra dag!
Halloj
Här är det solsken men blåser friska vindar. Skogsvägarna är snorhala så hästarna får vila i dag, de står och njuter i solen så jag tror de tycker det är ganska okej 
Unghästarna har fått en dos Axilur i dag. Förmiddagen har tillbringats i stallet, nu ska det städas och sedan åka och handla - såå kul 
God middag!
Ska snart på möte med skolan och sen blir det att fira i kväll.
Har haft strul med AF och i onsdags var jag på möte med min nya handläggare och idag för bara en liten stund sen så ringde hon mig och sa att jag har fått jobb. Min nya handläggare är super go och verkligen aktiv, det är annat vad den förra var.
Så ikväll blir det resturang med familjen, detta måste bara firas! Jag är så glad att jag äntligen ska få ett normalt liv.
Vädret här är mulet och ganska kallt men det går så bra ändå 
Ha en riktigt bra dag och kväll nu alla!!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#9 STORT GRATTIS MILLAN skönt att det i allfall finns några vettiga kvar på AF Kram på dig och ät gott ikväll :-)

Idag skiner både solen och jag ikapp..! Härligt härligt..
#9 Grattis till nya jobbet! Jag har själv fått ett nytt jobb på Janelings som är ett konditori här i stan, ska bli spännande! (Inte helt fel att jobba med tårtor dagarna i ända…
)Börjar 05.30 (…) på måndag.
Har redan tillbringat hela förmiddagen i stallet men ska åka dit snart igen och rida min kompis hingst och köra Nalle och gå promenad med alla stona och frisera och fota Farina och försöka borsta på alla.. Puh tur att man har mockningen och fodret klart iaf!
Ha en fortsatt riktigt bra dag!!!
#9 Grattis Millan!
#10, 11, 12 Tack så mycket.

Grattis till jobbet Milla. Jätte skönt för dig att du ska få börja jobba igen. Lycka till med nya jobbet.
Grattis Milla!! Vad ska du få göra på nya jobbet då? *nyfiken*
Delad glädje är dubbel glädje :)
#14, 15 tack tack Jag ska jobba hos santa maria dom som gör kryddor och tortillas. Jag kommer att beställa hem förbrukningsvaror och lite annat smått och gott på kontoret.

#16: Mums! Vi är storkonsumenter av deras produkter! 
Grattis till jobbet, Milla!
#17 tack, ja vi är också storkonsumenter av tortillas haha.
Som dottern sa " det jobbet passar dig perfekt du är ju duktig på att beställa massa saker till hästarna" 

#9 Grattis till ditt nya jobb! Vad skall du jobba med?

#19. Se #16.
Grattis Milla! Du kan ju ta och skicka hit lite Tacotillbehör ;)

Läste för fort igen som vanligt. Trodde Tacosen var för ikväll.

haha skicka hit med millan ;-)
lugna och fina nu låt mig först börja hahahaha

#23. Vi förväntar oss ju ett riktigt Tacosparty nu för att fira ditt nya jobb. Eftersom vi bor så utspritt så är du tvungen att skicka det till oss. Lägg i lite extra till mig
. Tacos är det bästa jag vet, men nu har ungarna förätit sig.
#24 haha kan berätta att jag mer än gärna hade ställt till med världens taco party bara jag hade haft pengarna.
Men vad roligt Milla!! Hoppas att du ska trivas på ditt nya jobb :D
Delad glädje är dubbel glädje :)