Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 449 ggr
Annette
0

God morgon 1 mars

Nu är det vår Glad, åtminstone enligt almanackan.

Idag bär det av till Shetland Västs årsmöte. Känns trevligt att vintercelibatet äntligen är slut och det kör igång med lite roliga shettisaktiviteter igen.

Ha en bra dag!

Midlingur
0

Godmorgon. Har varit vaken sedan 5.30… Sjuk :/

Lite hästigt idag, sedan ska jag bara ta det lugnt.

Anette
0

God Morgon!

Här är mulet idag, annars har vi ju haft ett par underbara dagar med vackert vårväder. Birger och jag såg en fjäril på promenaden i förrgår!! Älskar verkligen denna tiden som kommer nu.

Vi ska oxå till Väst´s årsmöte idag och säger som Annette, det känns som livsandarna vaknar till liv nu och det ska bli kul att träffa shettisfolk igen.

Ha en skön dag alla!!

sanne
0

God Morgon

vadå vår??? Vi har i natt fått en halv dm snö!!!! var kom det i från?! ja ja.. det går snart bort igen, hunden var hel tokig ute ivarje fall !!!

Vi ska oxå till Årsmötet, så vi ska bara ut o fixa hästarna först o lämna barnen hos mormor, så alla glada Västare, vi ses där !!

Ulla L
0

Om en timma åker Madelen och jag iväg till Grästorp och Västs årsmöte. I går var det underbart väder - idag är det nästan sämsta tänkbara med nollgradigt och 1 dm snö! För säkerhets skull startar vi lite tidigare än tänkt.

Det ska bli kul att få träffa de Västmedlemmar som man mest lärt känna här på Forumet. Jag har inte kunnat vara med så mycket på möten och andra aktiviteter de senaste 2 åren ,och under tiden har det ju ploppat upp flera nya uppfödare som man inte känner riktigt.Hoppas man hinner bekanta sig något i alla fall …

ThiffannyJ
0

Usch och fy. Här regnar det och blåser som skjutton.

Ska snart sätta mej i bilen och åka till Avesta, hoppas att vädret snart blit bättre!

Ha en trevlig helg alla!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

fallon
0

Morning,

Jag har skådat ljuset.. När jag hittade till den här sajten för ett par veckor sedan förvånades jag lite över vilket engagemang denna lilla häst skapar. Då hade jag ingen egen. För en vecka sedan kom min sexåriga fux, stoet Dolika. Jag har tre fullstora hästar och var förstås lite orolig att de skulle vara dumma. Nope, hon flöt in i flocken som en drottning på en gång. Bråkar inte, men tar ingen skit. Är jätterolig att köra, longera och löshoppa. Dolika for president! Idag kommer säljarna för att hälsa på. Hoppas de blir nöjda med hennes nya hem:-)

VeronicaP
0

God morgon , här har det regnat värre än värst ännu en senkväll och natt att det aldrig tar slut. Jag är fortfarande inte riktigt frisk den där envetna gubben som sitter  och hamra i skallen på mig vill inte sluta , jag får väl försöka sno hammaren från han ;-).. Ha det så trevligt i dag västmedlemmar på mötet.

Bofride
0

God Morgon!

Idag kl. 12 bär det iväg till Trysil i Norge!! Som jag sett fram emot denna resa, har aldrig stått på ett par slalomskidor förr men det ska nog ordna sig. I hela 7 dagar ska jag skida ner för backarna i min egen fart.. Hoppas jag kommer hem hel Skrattande

Ni får ha en trevlig helg och vecka!  

"Det är bar å åk" är mitt motto! Flört

zettan
0

morrn

jösses det är snö ute. Va sjutton kom den i från utan förvarning? Ja är trött som sjutton idag. De sista gästerna gick vid 2 så jag hade inte orkat med ngn möte idag Ledsen. Ska till stallet lite senare idag då jag har insläppet. Blir bara lite trimmning av hästar idag tror ja. Körde Zettan igår igen och hon är jätte duktig

ha en bra dag alla

sara-ek
0

God förmiddag;)

Vakande av att det regnar som satan men det verkar ha slutat med det. Idag blir det lite städa och sedan en hel dag i stallet. Efter veckans arbetstider på praktiken så är man ju helt slut:O och inte hinns det med att göra något med hästarna.

Cattis
0

Jag är förkyld som tusan, men har iaf ingen feber längre. Känns som att man iaf orkar göra ngt idag, så varför inte åka och mocka lite… i spöregnet. :-(

Ha en fortsatt bra dag alla!

#6 Välkommen! :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Mija
0

God middag får jag väl säga Glad

Här regnar det, som vanligt får man väl säga, men det blåser inte, än. Idag har jag då hämtat hem min gullplutta Nobban, hon stod som ett ljus i transporten och det var inga problem att släppa in henne med de andra, storasyster kom allt ihåg henne och tog henne direkt i försvar, goa systrar. Ska snart åka tillbaka till stallet, ska försöka fixa lite med Cloetta inför imorgon, om det går, de är ju inte direkt torra i det här vädret, suck.

Man får hoppas på bättre väder imorgon, hoppas kan man alltid…

[daytona]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll säger jag vid den här tiden då.

Idag har vi varit och tagit förarlicens för dragrace, ska bli kul att äntligen komma igång….Cool
 Sedan har jag ett födelsedagsbarn i hagen, Tacha fyller 12 år idag…..hemskt vad tiden springer iväg!!
Grattis till min "stora" pärla Kyss Det blir "tårta" ikväll…

[Anna-N]
0

God kväll!

#13: Vad kul! Sån har jag också tagit en gång i tiden.;-)

Här regnar det så all snö är snart borta. Har varit ute hela dagen så man är både blöt och trött. Vårmånaden började inte från sin bästa sida….

Önskar alla en trevlig kväll!

ThiffannyJ
0

Go kväll!! Äntligen hemma efter en maraton resa igen. Denna gång uppåt i landet, givetvis för att hämta hem vår na pålle! Vi hälsar lilla Dita välkommen!

Hoppas alla får en fortsatt trevlig helg!

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com