Beck - premiär ikväll!
Nu sticker jag strax på bio med maken. (Jaja, den börjar inte förrän 18.30, men måste köpa en flaska whisky till fadern i födelsedagspresent samt mineraler till hästarna först.) Vi skall äta något gott också, vad som helst utom Mc Donalds, helst på den där asiatiska restaurangen
. Vi får väl fira vår 10-åriga bröllopsdag i förskott, eller något sådant, den infaller i oktober. Det är inte säkert vi kommer iväg på något då.
Så flickor, och eventuella pojkar (?), ha en trevlig kväll här, så skall jag umgås med Beck, Gunvald och grannen ett par timmar.

Förresten, Beck bakom kulisserna sänds på TV 4 ikväll.

Åh!
Jag vill också se den!
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Jag ska se den med sambon på fredag…vi skulle egentligen gått idag,men de blir så sen å båda ska upp tidigt i morgon osv.
vi får väl inte den filmen hit föräns om en månad eller så. grrr Jag har alla de andra 16 filmerna =)
vill också se den, du får berätta sen när du kommer tillbaks hihi
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
Jag vill också se den, hoppas ni får en trevlig kväll med god mat och en riktigt bra film 

Åh, jag vill med se!! Särskilt Persbrandt… 
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Hoppas ni har en trevlig kväll!

Hemma igen! Proppmätt efter asiatisk mat, jättegott.
Filmen var jättebra, även om brottet är av den värsta sorten jag vet. Grannen var underbar som vanligt och Gunvald var Gunvald. Precis som det skall vara. Kan verkligen rekommendera att se den.
jag var och såg samma film igårkväll… jag är en stor fan av Gunvald *ler*
Det var utan tvekan en av de bästa dom gjort. Trots att gubbarna var äldre så märktes inte det… nja möjligen på "stänkarmannen"…. En superbra film som jag varmt kan rek vidare…
Jag kan inte annat än att hålla med…KANON film..och Gunvald är bara SÅ cool
..väl värd att se (om man nu gillar Beck-filmerna)

Jag väntar redan på nästa, när kommer den?
#12 lugn… de gamla gubbarna måste ju få ta det lugnt emellan inspelningarna 

#13. Och grannen kanske måste renovera munnen först.
#13 hi hi, nä men Beck fixade ju till honom så fint *S*
Haha…det ska komma 7st till har jag hört (sambon har sten koll) men när vet jag inte.
#16 tror det är sammanlagt 7 till så 6 till tror jag det är…
Det är 8 nyinspelade Beckfilmer så 7 stycken återstår. Vilken lycka 
Amor vincit omnia 

Tillvaron är räddad!
#18 desto bättre då ju…. jippie
Jag vill också se!! Jag MÅSTE se! Undra om man kan få tag på några biljetter…?
Är det nån som vet om "bakom kulisserna"-programmet sänds i repris?
#21 Har du inte sett den än? Jag trodde nog att du skulle vara en av de första att se filmen 

#22 Hon var ju på ridläger då. Annars trodde jag också hon skulle vara i princip först. Jag trodde att hon skulle tälta en vecka innan, på Segels torg, för att garanterat få plats på första föreställningen. 
/Cattis
#24 Ser redan fram emot de nya citaten… 
Blev ingen bio häromdan, men snart så kommer det komma citat på rullande band!

#25 Lätt för dig att se fram emot - du behöver ju inte leva med dem lika ofta som en annan :-)
#26 Försök hålla det rullande bandet stilla då och då bara… :-P
/Cattis
#27 Japp, när jag sover! :)

Beck bakom kulisserna går i repris i kväll, kl 00.00.
#29 VA??? NÄR, VAR, HUR???
Jag MÅÅÅÅÅÅSTE få se!

TV 4 eller TV 4 plus kl. 00.00. Jag måste hålla mig vaken, för vi var och såg filmen när det sändes första gången.
Jäääla skit! Den e på TV 4 Plus! Såå moderna kanaler har inte jag :'(

Har du TV 400 då, för där går den 31 juli.
#33 så modern är jag inte heller :( Men ska nog ragga in mig hos Jemla inatt eller så får hon äran att spela in det! :D

Låter som en bra idé. Själv skall jag dricka massor av Coca Cola, så jag inte somnar! Vi skall åka och hämta pizza nu, vi har en alldeles nyöppnad pizzeria i den här hålan.
Var uppe inatt och kollade på Bakom kulisserna och det var så himla COOLT! Jag höll på att dö! Verkar som att filmen kommer bli sig lik de andra också! :D
Jag diggar Persbrandts kommentar; "Jag lär mig replikerna till nästa scen medan jag spelar in en annan. Jäkla FABRIK" *asg*
Jag och Jemla var ju med på inspelningen av Stig Petrés hemlighet som gick på TV förra våren tror jag och då var det Harald Hamrell som regisserade och Rickard (som de intervjua) var med som regiassistent. De spelar ju in Beck också!! Aah! Jag döör!
Nu måste jag se filmen, så fort det bara går!!!!
"Vv vill du sätta dig ned?"
när Persbrandt får ett skott i armen och Beck undrar vad f*n han gör så säger persbrandt nåt kul också. Ja han pekar på sin rock och säger nä men nu ska jag berätta här se här på min rock…. och så säger han kul saker som jag givetvis glömt. Men man måste vara där för att ha kul åt det….
För oss omoderna människor går Bakom kulisserna-programmet inatt igen på 4:an kl 02.05. Gissa vem som ska kolla?

#38 Vad sägs om att spela in det så du slipper sitta o vaka halva nätterna bara för att få se "din" Gunvald! :-)
/Cattis
Har precis varit och sett filmen. Jädrar vad jag gillar Gunvald. Himla kul när han sa till den lilla flickan "Sitt här du och titta på Spöket Laban så ska jag gå upp och spöka för pappa lite"
Amor vincit omnia 

Meh, ni hinner ju berätta alla "kuliga" kommentarer ju… 
/Cattis
#39 Jag spelade in det samtidigt om jag kollade på det… Nu kan jag se det hur många gånger som helst :D
#40 ja det var skoj det….. han kan verkligen roa en