Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 396 ggr
Annette
0

Tittar alla på burken?

Här var det dåligt med sällskap! Alla sitter tydligen och tittar på matchen. Jag får väl gå ner och titta jag också.

moa
0

Visste inte ens att vm fortfarande håller på. Är inte så insatt i det helaFlört

Daladis
0

Nix, jag sitter och glor på datorn!

jojjehanna
0

Nej, jag tittar sällan på TV och absolut inte på fotboll.

Annette
0

Jag gav upp! Nu skall de spela förlängning. Två ynkliga mål på 1½ timme, vet de inte vad spelet går ut på eller?Flört

Cattis
0

Det är ju VM-final! Förvånad

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

maggan
0

jaha

Sofia_Schultz
0

Jag vet inte ens vad det står!!

Annette
0

1-1, för en stund sedan. Man får väl starta en Beck-film istället.Flört Eller om man skulle ta sig en stänkare, men det är ju arbetsdag i morgon. Kanske bäst att kolla så kostymen är nystruken när man skall rensa ogräs.

RebeckaKihlberg
0

1-1  *heja Frankrike*

Tigrou
0

Letar bil på datorn och kickar in här emellanåt. Men håller på Frankrike.

RebeckaKihlberg
0

S*it också..Italien knep guldet Skrikandes

Annette
0

#11. Sa min gubbe också.

Cattis
0

Jag tycker det är bajstråkigt när stora finaler avgörs på straffar. Det känns inte som att bästa laget vinner alla ggr då. Mer slump - om målisen hoppar åt rätt håll eller inte. Trist! Även om det är väldans spännande för stunden…

Då så, 4 år kvar till nästa gång…

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

#13. Även detta sa han.

Ann-Christine
0

Jag målade fönsterfoder på ANDRA sidan huset men hade ändå järnkoll på hur dålig domaren var…gubben höll på Frankrike!

Daladis
0

Var det bara min gubbe som höll på Italien? Han tyckte att Frankrike vann ju VM för inte så länge sedan.

thira
0

Jag höll på Italien…….!Glad

Kunde varit utan Zidanes fula skallning…dåligt!

Therese_Melberg
0

#17 VARFÖR gjorde han så!? Han måste ju ha fattat att han skulle bli utvisad!

jojjehanna
0

#16 vi var i Frankrike kring midsommar. Min man sa att Frankrike väl kan gå långt i Vm för de är ju bra. "Nej då, har du någonsin hört talas om en bra fransk spelare och när vann de senast ett stort mästerskap?" kontrade jag med. Gissa om jag fått äta upp detta och gissa om jag glömt Zidane…

Men ingen av oss är egentligen bra på fotboll…

Daladis
0

#19: Jag är inte heller bra på fotboll, jobbar dock på ett fotbolls/hockey kansli…. Det var inget krav att vá fotbollsintresserad för att få anställning Räcka ut tungan. Min man spelar fotboll, tittar på fotboll på TV, och "andas" fotboll! Han har nog inte missat många matcher under VM…