Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett24-köpes
Läst 1798 ggr
[Emmelo]
0

Köpes! Shettis hingst 1 år!

Nu vill Rocky ha en jämn gammal att busa med. ponnyn ska finnas i närheten av dalarna eller så ska transport kunna ordnas! ponnyn ska ha full stam och pass vid köpet! gärna någon annan färg än svart, får gärna vara fux men alla svar beaktas! =) max pris 5000kr

[Emmelo]
0

Går ju också bra med en shettis född 2006!

UlrikaHalfvarsson
0

vi har Kanrikas Nimon till salu som är ett år och fux.

[Emmelo]
0

#2 har du bild? mer info? vart står han?

NettanL-G
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en zupersnygg unghingst med ovanlig färg och mkt bra stam :) född-06. Kostar lite mer än 5 men kanske kan va intressant ändå :)  Fråga: Är tanken att behålla din unghingst eller? Är noga med att fråga för jag vill att min grabb ska få ett varaktigt hem.

[Emmelo]
0

#4 han är verkligen jätte fin! tyvärr kan jag inte betala de jag tror att du ska ha..har sett honom på annons..annars hade ja tackat ja! =)

JennyR
0

Jag har en fuxhingst -07 till salu :-) Han är jättefin Glad

JennyR
0

*bild*

[Emmelo]
0

#7 jätte söt=) vart finns han?

JennyR
0

#8 Han finns 3 mil söder om Umeå :-)

UlrikaHalfvarsson
0

#3 han finns i Insjön i Dalarna. har ingen bild på denna dator. men du kan kolla på våran hemsida, www.freewebs.com/kana-ulrika

NettanL-G
0

Hej igen!!

Kan  tänka mig att fila på priset  om du är intresserad :)

[Emmelo]
0

Nu har ja hittat en kompis till Rocky, han heter Kanrikas Nimon! Tack alla som erbjudit sina fina pållar!!

[Emmelo]
0

Nu ÄNTLIGEN har vi hämtat killen..=) jätte kul har mina grabbar ihop=)

Pilla
0

Välkommen att  kolla in på mina hemsidor och se om du hittar någon unghingst som passar dig

www.nillasstuteri.se 

http://www.freewebs.com/teamnillasstuteri/

Ulla L
0

#10  Kikade på din hemsida. En sån söt cockerspaniel ni har! Liknar på pricken vår gosiga Nina, som just fyllt 12 år.

Någon unghingst har jag tyvärr inte, men jag hoppas du får tag på en trevlig kompis till din Rocky!