God morgon 4/3
morrn morrn
Idag var det en härlig morgon igen. Prexis varit ute med hunden och ätit min frukost.
Ieftermiddag kommer veterinären ut och ska vaccinera och kolla hästarna lite. HAn får ta en vända på alla när han ändå är ute. Hoppas det blir bra väder.
Inte många dagar kvar till Frillesås nu. Men ja har börjat få ett lugn i kroppen nu. Om det är tillfälligt eller inte vet ja inte.
Hur går det för dig Annette? Är dina pållar fina nu?

God morgon alla glada
Härlig morgon, solen håller just på att gå upp och det är så gott som vindstilla, underbart.
Dagen till ära ska ägnas åt pälsvård, de fäller som attan nu alla hästarna och de tycker det är underbart att få bli borstade. Är lite avis på er som ska till Frillesås, skulle gärna ha åkt dit men i helgen ska vi hjälpa gubbens faster att flytta, så det blir till att vara där. Lycka till ni som ska dit, håller tummarna för er….

God morgon!
#. Mina hästar har plötsligt fått alla möjliga exteriöra avvikelser. Det är verkligen konstigt
. Eros och Rosa fäller bara lite, så pälsarna är helt okej. Det går som det går. Samlingen med treårsston är ju helt enormt bra, så att vi går sist vet jag redan. Men det bryr jag mig inte om, skall bli ntressant att läsa kritiken och sedan behöver damen få lite utställningsträning.
Här är det fyra minusgrader. Vi skall köra bort granris och kransar, det blev inte av igår för kärran vi skulle slänga de.t på var inte på plats. Därefter kanske jag ger mig på rötterna från den andra nersågade thujan. Jag fick bort från den första igår, det är spade och spett som gäller. Jag får säga som Emil i Lönnebergas pappa sa när han hade blivit inlåst på utedasset "bara man är arg, så går det"
. Ikväll blir det hästputs
Ha en bra dag!

Inte ska väl Annette och Rosa gå sist. Ne ne de kommer gå så bra ska du se.

#3. I den samlingen behöver man inte vara ledsen om man går sist. Det är verkligen jättefina hästar som är anmälda.
God morgon!
#4: Mormor och farfar håller tummarna, så det går säkert hur bra som helst!
- 10 grader här men solen har kommit så det blir säkert en fin dag.
I dag blir det stall och hästvård och sen i kväll ska jag och Victor på babysim. Ska bli skoj :-)
Ha en bra dag!
God morgon!
Här har vi 1-2 minus,,solen skiner och det är jätte härligt. I går började det snöa jätte flingor men som tur var smälte de så fort de kom t marken, puh! Vill verkligen INTE ha snö nu ….men kollade förra årets vinterbilder o då hade vi som värst m snö för bara en vecka sen…ihhh! Vill inte vill inte: -vill ha vår!!!

Morrn här vaknade man trött som sjutton legat vaken halva natten med hosta suck har ju nyss blivit frisk ju. Här är också kallt -3 grader. Skönt att de frös på lite även om jag längtar efter värme och sol nu. Här har inte hästen börjat fälla än däremot ena hunden fäller så in i norden jag borstar, kardar flera gånger om dagen men de syns inte hon ser ändå ut som en skabbräv i pälsen och mina golv behöver inga mattor för de är så vackra av päls dammsugaren går ca 3-4 gånger om dagen. Får prova dammsuga hunden. Nu ska jag se till att mina tre tvåbenta busar kommer iväg till skolan sen ska jag till vårdcentralen, sen stallet. Ha det så gott
God morgon
Ser ut att vara fint väder ute. Hade plustimmar på kontot så i dag går jag hem redan kl 14 och räknar med att ta igen en del stall- och hästpyssel.
Har ett svårt beslut att fatta - hur ska man göra, singla slant? 
Hoppas ni alla får en bra dag!