Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett25-bete-stallplatser
Läst 1352 ggr
Hanna-D
0

Hingstbete

Jag kommer eventuellt att få tillgång till ganska mycket extra mark i sommar och funderar på att ha ett hingstbete för 1-2-åriga hingstar. Finns intresse? Jag har själv fyra stycken och totalt kanske de kan vara ett 10-tal. Mer än så vill jag inte ha ansvar för Glad

Ingenting är bestämt än men jag vill veta om intresse finns innan jag stängslar.

Ligger fem mil norr om Stockholm i närheten av Arlanda.

Skriv här eller maila info@kilskogen.com

Cattis
0

Intresse finns säkert, så stängsla du. Jag brukar få säga nej till ganska många.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Charlotte-Aveback
0

#0: Som du vet så har jag en 1-åring och en 2-åring som gärna vill vara hos dig i sommar! Flört

Hanna-D
0

#2 Jag har haft er i åtanke Glad

Gosa
0

Om någon i Västra Götalands län är intresserad av hingstbete, så kommer det även finnas hos oss. Blandad flock med unghingstar i olika åldrar… Hör av er för mer info.

Cattis
0

Kan inte alla som erbjuder bete under sommaren 2008 skick mig ett PM med info? Så lägger jag upp en artikel? Är det intressant?

Isf vill jag veta var och hos vem, from när, tom när, vilka kön och åldrar man tar emot och kontaktuppgifter.

Om det är intressant?

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Annette
0

Ja, det är intresssant. Hingstbete är inte det lättaste att få tag på, åtminstone inte i mina trakter.

QuickStep
0

jag har en 2årig hingst men dock halvblod som behöver rejält med buskompisar i sommar

men d kanske e dumt o ha han med shettisar. Någon som känner någon som har hingstbete för stora hästar?

[Anna-N]
0

Jättebra om det blir en lista från er som har. Det ringer många framåt våren och vill ha hingstarna på bete - men tyvärr räcker det inte till hur många som helst o många är beredda att åka en bra bit också. Känns bättre om man kan hänvisa dem någonstans…

Milla
0

Kanon ska ringa och kolla upp om vi får ha vårt bete i sommar också

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

[Billan]
0

Finns bete i Borlänge också för ettårshingstar. Kölnäs stuteri.

Fiffilura
0

Om inte min russhingst ( 1 år) snöps innan kan jag tänka mig lämna bort honom på hingstbete. Bor i Tärnsjö, norra Uppland! Så norr om Sthlm skulle vara perfekt. Från när ungefär?? Om det är okej med russ?

Pernilla Lindström
0

oo jag har ju också en liten goding på ett år, men även en på tre, går det absolut inte med en som är tre ??Glad

fuxar
0

Se även min blogga. Tar ettåriga ponnyraser. Har erfarenhet sedan tidigare. Bäst är att ha ettåringar för sej och två och treåringar ihop.