Användarnamn
Eftersom det varit uppe i en annan tråd och det är klart önskvärt från merparten av våra medlemmar, uppmanas härmed alla som INTE har sitt riktiga namn som användarnamn att skriva ut det på sin personliga sida här på sajten.
I menyn ovanför finns valet "Inställningar". Klicka in er där och välj "Personliga intställningar". I beskrivningen kan ni antingen skriva en längre presentation om er själva om ni så önskar, alternativt bara presentera er med ert riktiga namn. Är ni dessutom uppfödare och har stuteri och/eller avelshingst - skriv det också. Då får övriga medlemmar på forumet lite klarare bild av vem de "pratar" med. Desto roligare att "småprata" om man vet vem man har att göra med.
Det står dessutom i skrivreglerna att man inte får vara helt anonym - just för att vi kör enligt principen att man skall kunna stå för vad man skriver.
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

*putt*
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.
Det låter bra
Har själv skrivit lite mer om mig nu, eftersom jag använder min hästs namn som mitt användar namn.
De går ju inte att ändra på sina personliga inställningar???Har försökt 3ggr nu,men inget händer.
#3 då behöver du rensa ut dina coockies i din dator
Aha! Hur gör jag det då?
kontrollpanelen- nätverk och internetanslutningar-internetalternativ.- ta bort coockie
eller verktyg och internetalternativ, då kommer man också dit

#6 & 7: Oj vad du kan! 
#8 hi hi, nja jag fick lära mej en del om datorns tekniska när jag inte kunde använda forumet alls. Finns säkert fortfarande dom som inte kan skriva alls och då måste man rensa ut sin dator på skräp. Toolbars var den värsta stoppfilen man kunde ha i datorn. Då kan man inte använda forumet då forumet ligger i nått skyddat skal tydligen.
Nää,nu har jag rensat ut cookies.Det går att skriva på personlig sida och det syns en stund,sen försvinner allt….Vet att jag är dum på datorer,har nog haft en text där förut.Vad gör jag för fel??
#10 kan vara hur din dator är ställd för coockies också. Min står på låg nivå och accepterar alla cockies
på egenskaper för internet går du in på sekretess, kolla där.
funkar det inte så gå in på guiden lägg till och ta bort program vara. Ta bort allt där som inte används. Ser du nåt som heter toolbar så bara väck med skiten. Alla onödiga saker som laddats ner när man bara kollat på saker ska bort.
oj,,, ska genast ändra *ironi*
Nu fungerar det! Tack för hjälpen nallebjörn!

Det låter bra, Jag har skrivit lite om mig,samt mitt riktiga namn och anvnamn.

Det kan finnas många anledningar till att man inte vill/kan/ska presentera sig med sitt eget namn på ett offentligt forum som detta. Det finns säkert fler än jag som blivit utsatta för förföljelse på grund av åsikter, hudfärg, sexualitet m m, som blivit utsatta för våld, hot om våld m m, som har ett arbete som gör att man helst kanske inte vill synas i offentliga media, men ändå vill vara med och läsa och ha åsikter. I många andra forum på nätet står det till och med i reglerna att man ska vara försiktig med att lämna ut alltför mycket uppgifter om sig själv.
Jag tror att man måste respektera att vissa av oss vill vara anonyma. Men visst, jag kan gå in på min sida och skriva både namn och adress - men vem vet om den är min eller bara fejkad!?
Respektera anonymiteten för den som så önskar. Det kan finnas en anledning som man inte vill dela med sig till någon av!
Vänligen Okidoki
#15 var så lite så…